طارق: بصره، برگ برنده ما مقابل ایران است

دوران نقاهت پس از مصدومیت اخیر در لیگ مصر در عراق سپری شد تا همین اتفاق زمینه حضور زودهنگام ستاره سابق استقلال در اردوی تیم ملی را فراهم کند.

طارق: بصره، برگ برنده ما مقابل ایران است

همچون تمام اردوهای گذشته عراق همام طارق یکی از ستاره های مورد توجه سرکو کاتانچ برای حضوردر ترکیب اصلی شیرهای بین النهرین بود. این بازیکن اما این دفعه در شرایطی دعوت شد که چند هفته گذشته را به دلیل مصدومیت در تمرینات الاسماعیلی مصر حضور نداشت.

در شرایطی که با بهبودی طارق این بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شد صربی المیناوی مدیر باشگاه الاسماعیلی مصر در خصوص وضعیت ستاره عراقی گفت:« با هماهنگی صورت گرفته اجازه حضور همام طارق در تمرینات نیروی هوایی عراق را دادیم تا این بازیکن آمادگی فنی و جسمی خود بعد از مصدومیت را حفظ کند.ما با او کاملا در تماس هستیم و از تمام جزئیات قبل از ورود به اردوی تیم ملی برای مصاف با ایران و بحرین اطلاع داریم».

همام طارق به عنوان یکی از امیدهای اصلی عراق در مصاف با ایران پیرامون این بازی مهم گفت:«جمعه جلسه نخست تمرینی خود را برگزار می‌کنیم. هدف ما کسب پیروزی برابر ایران است و بعد از آن روی دیدار برابر بحرین تمرکز خواهیم کرد. هر دو دیدار در ورزشگاه شهر بصره برگزار می‌شود و این باعث می‌شود تا شانس ما برای پیروزی و صعود به دور بعد بیشتر باشد. منتظر حمایت هواداران خواهیم بود چون این میزبانی برگ برنده ما خواهد بود».

همام طارق بعد از بازی با ایران و بحرین برای حضور در اردوی آماده سازی الاسماعیلی در امارات راهی دبی خواهد شد تا با تمریناتش در این باشگاه مصری برای حضور در جام باشگاه های عرب آماده شود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها