امروز هیچ کشوری جرات تعرض به ایران را ندارد/ باید از برجام درس گرفت

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امروز ایران اسلامی در مسیر نظامی و گزینه‌های نظامی باوجود نیروهای انقلابی و متعهد و ولایت مدار در سطحی قرار داریم هیچ کشوری جرائت حمله به ایران را ندارد.

امروز هیچ کشوری جرات تعرض به ایران را ندارد/ باید از برجام درس گرفت

«سیدحسین نقوی‌حسینی» در جمع راهپیمایان 13 آبان در ایلام اظهار کرد: رئیس‌جمهور آمریکا بداند که ما هم همه گزینه‌ها ما روی میز است و امروز آمریکایی همه توان خود را به میدان آورده‌اند، اگر شلیک نمی‌کنند جرات ندارند، نه اینکه نگران جنگ هستند، آن‌ها وحشی‌تر و خائن‌تر از این حرف‌ها، به حقوق بشر هستند .

وی گفت: اگر یک گلوله به سمت طرف جمهوری اسلامی شلیک شود، خاورمیانه جهنم آمریکا خواهد شد، امروز ما در یک هماورد بزرگ با آمریکا قرار داریم، آن‌ها از همه مسیرها ازجمله تحریم اقتصادی، تهدید نظامی، دیپلماسی، نفوذ و جاسوسی برای مقاله با ملت ایران استفاده می‌کنند اما ما ملت مبارزه هستیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت اوباما برای ضربه زدن به ملت ایران و توقف نظام اسلامی، راه دیپلماسی را انتخاب کرد و توافقی به نام برجام را بر ملت ایران تحمیل کردند که امروز شاهد عواقب این برجام هستیم، روزی می‌گفتند که اگر برجام تصویب شود تمام مشکلات کشور حل خواهد شد و درحالی‌که ایران همه تعهدات خود را عمل کرد، آمریکایی‌ها از برجام خارج شدند، اروپایی‌ها نیز تا امروز نیز هیچ تعهدی از تعهدات خود را در برجام عمل نکردند، هیچ حرکتی را انجام ندادند، هشت ماه ملت را دنبال خود کشیدند، گفتند کانال مالی ایجاد می‌کنیم، هیچ خط اعتباری ایجاد نشد، هیچ اقدامی صورت نگرفت، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها، به تعهدات خود عمل نکردند و ایران درنهایت مجبور شد که راه کاهش تعهدات برجامی خود را با گام‌های اول، دوم و سوم بردارد و گام چهارم نیز به‌زودی برداشته خواهد شد.

وی تاکید کرد: وقتی آمریکا از برجام خارج شده عضویت در پالرمو هم فایده ای ندارد که در این رابطه باید قدردانی شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام باشیم.

حسینی نقوی ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند اعتبار مسئولان را در نزد ملت کاهش دهند بنابراین نفوذ جدی است و باید چشم‌ها و گوش‌ها باز باشد و گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری باشیم تا به کشور و مملکت آسیبی نرسد.

وی تصریح کرد: در نظام اسلامی در بین همه مسئولان کشور، هوشیارتر، بیدارتر و آگاه‌تر از مقام معظم رهبری را نداریم، چیزهای که مقام معظم رهبری در خشت گلی می‌بیند ما در آینه نمی‌بینیم، چشم و گوش باید به سخنان مقام معظم رهبری باشد، از هر گروهی و جناحی و با هر عنوانی پشت سر رهبر فرزانه انقلاب نه جلوتر و نه عقب‌تر حرکت کنیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ایران اسلامی در مسیر نظامی و گزینه‌های نظامی باوجود نیروهای انقلابی و متعهد و ولایت مدار، جوانان زاهد، عابد و متقی و دانشمند کشور، در سطحی قرار داریم هیچ کشوری جرائت حمله به ایران نخواهد کرد.

حسینی ادامه داد: دشمن در تلاش است که با توطئه‌های مختلف ملت را درگیر کند، باید چشم‌های باز باشد و در مقابل دشمن بایستیم، امروز با فساد اقتصادی باید مقابله کنیم و مبارزه با فساد اقتصادی، خط قرمز ندارد و هر کس در کشور در هر عنوانی نقشی در فساد اقتصادی دارد، باید با او مقابله شود.

وی با بیان اینکه امروز فساد اقتصادی تهدیدی است که مدیریت آن به دست رژیم آمریکا است، تصریح کرد:هر کس به ملت ایران خیانت کند همدست و هم لباس آمریکاست.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با جوانان متعهد و انقلابی آینده‌ای روشن در پیش داریم و آینده رژیم آمریکا و استکبار جهانی، فروپاشی و اضمحلال است و ملت ایران اسلامی، به‌زودی نابودی آمریکا را با چشمان خود خواهند دید.

نقوی حسینی با تأکید بر اینکه دانش آموزان باید تاریخ انقلاب اسلامی و تاریخ ایران را مطالعه کنند، ادامه داد: حضرت امام راحل در آن زمان در مقابل ایالات‌متحده آمریکا ایستاد و شاهد بودیم وقتی‌که قانون کاپیتولاسیون را به مجلس شورای ملی آوردند که درواقع تمیز دادن بین ملت ایران و آمریکایی‌ها و ذلت ملت مظلوم ایران بود، امام راحل در مقابل این قانون ایستاد و برای همین مقابله، از ایران تبعید شد.

وی بابیان اینکه آمریکا چه در دوران قبل از انقلاب اسلامی و چه در دوران بعد از انقلاب اسلامی با همه توان در مقابل ملت ایران ایستاد، افزود: در 13 آبان سال 57 گلوله‌های آمریکایی، سینه دانش آموزان و دانشجویان ما را که برای مبارزه با استکبار و استبداد به صحنه آمدند را شکافت و خونشان سنگ‌فرش‌های خیابان‌های تهران را رنگین کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: در 13 آبان 57 دانشجویان پیرو خط امام راحل، لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و به لانه فساد آمریکا در ایران پایان دادند و رشد، توسعه و حرکت پیشرفت ملت ایران آغاز شد.

نقوی حسینی با تاکید بر ایتمه از آن روز تاکنون به مدت 40 سال آمریکایی‌های همه توان خود را برعلیه ملت ایران به کار گرفته‌اند، قبل از انقلاب با سلطه بر حکومت شاه و اجرای طرح‌های آمریکایی جلوی پیشرفت ملت ایران را گرفتند ، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همه توان خودشان را به کار گرفتند که ملت ایران اسلامی نتواند حرکت کند، جمهوری اسلامی به نتیجه نرسد؛ اما ملت ایران اسلامی تسلیم آمریکا نشده و امروز به برکت همین ایستادگی هیچ ابرقدرتی جرات و خیال تجاوز به کشور را ندارد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها