حاجی‎بابایی: انقلابی‌گری استفاده نکردن از رانت است

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انقلابی‌گری نه اصول‌گرا می‌شناسد نه اصلاح طلب، انقلابی‌گری در خدمت مردم بودن و استفاده نکردن از رانت‌خواری است.

حاجی‎بابایی: انقلابی‌گری استفاده نکردن از رانت است

حمیدرضا حاجی‎بابایی در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در خرم‌آباد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی برای استقلال و حاکمیت مردم بر کشور در ۲۲ بهمن توانست سرنوشت خود را به دست بگیرد.

وی با ذکر این مطلب که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی آمریکا با ملت شروع شد و در طول ۴۰ سال شاهد توطئه آمریکا بودیم، اضافه کرد: در شهریور ۵۷ مردم تهران را به خاک و خون کشید و پس‌ از آن جنگ تحمیلی را علیه ایران شکل داد؛ صدام را وارد جنگ با ایران کرد و بیش‌از ۲۰۰ هزار نفر از جوانان کشور را شهید کرد.

حاج بابایی به کودتای نوژه طبس و تجهیز منافقان توسط آمریکا اشاره کرد و گفت: امروزه بزرگ‌ترین جنگ اقتصادی بین ایران و آمریکا وجود دارد و آمریکا فقط ادای محبت به مردم را در می‌آورد.

وزیر سابق آموزش و پرورش با ذکر این مطلب که در جریان مذاکره آمریکا به راحتی آمریکا تعهدات خود را زیر پا گذاشت، ادامه داد: امروز آمریکا با نان، شغل، رفاه و زندگی مبارزه می‌کند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با ذکر این مطلب که ۱۳ آبان ده‌ها دانش‌آموز در دانشگاه تهران به شهادت رسید و در تاریخی دیگر از این روز لانه جاسوسی تسخیر شد، ادامه داد: ملت از نوع عملکرد آمریکا ناراضی هستند.

وی با بیان این‌که در سال‌های اخیر برخی تفکرات دوگانه جنگ و صلح را راه پیشرفت می‌دانند، ادامه داد: در حال حاضر جنگ ما هم صلح ما پیشنهاد مردود است بلکه مقاومت راهکار پیشرفت است و به جوانان و به ملت باید اتکا کرد این در حالی‌است که امروز همه تفکرات اعتقاد دارند که مقاومت ایران جواب داده است.

حاجی‎بابایی با تأکید بر این‌که ما با مقاومت پهیاد آمریکایی را ساقط و کشتی انگلیس را توقیف کردیم و هیچ غلطی هم نکردند، بیان کرد: ما از نظر اطلاعاتی پهپاد شبکه‌ای آمد نیوز را ساقط کردیم این در حالی‌است که رمز موفقیت انقلابی‌گری، مقاومت و تکیه بر ارزش‌های اسلامی است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی انقلابی‌گری را عمل کردن به نامه امام علی(ع) به مالک‌اشتر معنا کرد و با یادآوری این مطلب که مسئول انقلابی یعنی کسی‌که کم از بیت‌المال برداشت می‌کند و با تمام وجود در خدمت مردم است، اضافه کرد: انقلابی‌گری نه اصول‌گرا می‌شناسد نه اصلاح طلب انقلابی‌گری در خدمت مردم بودن و استفاده نکردن از رانت‌خواری است.

وزیر سابق آموزش و پرورش رمز موفقیت انقلاب اسلامی ایران را مجلس انقلابی، دولت انقلابی و قوه قضاییه انقلابی دانست و با تأکید بر این‌که اگر مجلس و دولت و قوه قضاییه انقلابی داشته باشیم وضعیت اقتصادی به این شکل در نمی‌آید؛ چراکه ضعف امروز کشور به‌دلیل عدم انقلابی عمل کردن است، اضافه کرد: از عناصر مهم در گام دوم عدالت است ما ضمن تأکید بر افتخارات کشور رفتارهای اقتصادی در کشور عادلانه نیست و مردم باید از عدالت عاشورایی و علوی برخوردار باشند.

وی با ذکر این مطلب که میلیون‌ها بازنشسته در کشور به سختی زندگی می‌کنند در رابطه‌ با محاکمه مفسدان اقتصادی، گفت: مفسدان اقتصادی در مقابل انظار مردم محاکمه شوند و قوه قضاییه باید پشتیبان ملت بوده و حرکت قدرتمندانه خود را ادامه دهد.

حاجی‎بابایی با تأکید بر این‌که کشورهای منطقه قدرت ایران پذیرفتند و آمریکا از منطقه بیرون رفته است به اقتدار اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت: آمریکا در حرکت اقتصادی علیه ما شکست خورده و ما باید در سال ۹۹ بودجه‌ای را ببندیم که متکی بر نفت نخواهد بود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی شرافتمندترین ملت تاریخ را ملت ایران دانست و با تأکید بر این‌که مردم از رهبری، کربلا، عاشورا، قرآن و شهدا رضایت دارند، بیان کرد: لرستان در طول ۴۰ سال گذشته همواره پشت سر نظام بوده است و از انقلابی‌ترین و خالصانه‌ترین استان‌هاست‌.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها