مسئولین رسیدگی کنند/

بخشی از پیام های مردم پیرامون مشکلات و معضلات شهری و محلی

شهروندان مشهدی با ارسال پیام هایی به مشهد فوری خواستار رسیدگی مسئولین به مشکلات محله هایشان شده اند شما هم اگر در محله و یا شهر مشهد با معضلاتی رو به رو هستید برایمان ارسال کنید.

بخشی از پیام های مردم پیرامون مشکلات و معضلات شهری و محلی

پیام های مردم مشهد به سایت مشهد فوری به شرح ذیل است:

مخاطب مشهد فوری با ارسال این تصویر از وضعیت وضعیت آسفالت کوچه های شهرک شهید رجایی حر ۲ خوش سیما ۲۴ گلایه کرده است.

کوچه‌های خاکی

مخاطب مشهدفوری با ارسال این تصویر نوشت: پنجتن ۴۸ چند مدرسه در کوچه شهید باقری است اما متاسفانه آسفالت نیست و گرد خاک و گل و لای هنگام بارندگی، رفت و آمد دانش آموزان را مشکل می‌کند.
منتظر پاسخگویی مسئولین هستیم.

چرا در شب شهادت حضرت رضا هزینه BRT دو هزارتومانه در حالی که در ایام عادی این هزینه به صورت نقدی هزار تومانه؟ در سال های گذشته در این شب هزینه استفاده از وسایل نقلیه عمومی رایگان بوده شهرداری پاسخگو باشه.چرا اتوبوس های بی آر تی که برای منطقه های وکیل آباد و قاسم آباده برای روز شهادت امام رضا رایگانه ولی اتوبوس های مسیرهای بلوار توس پول میگیرن! مگر نه اینکه مناطق توس جزو مناطق محروم حساب میشه؟

تکرار آبگرفتگی و کوچه‌های خاکی شهر/ کوچه فخرايي ٦ هنگام بارندگی باتوجه به آغاز فصل بارش ها احتمالا همچنان شاهد چنین صحنه هایی هستیم.

وضعیت مشکینی۳۱در منطقه ده شهرداری با گذشت ۳سال و عوض شدن ۲شهردار... با وجود اینکه ساختمانهای سنددار احداث شده و شهرداری داره بیشتر کوچه هارو آسفالت و روکش میریزه! علت این همه تبعیض چیه؟

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها