بازتاب بیانات مقام معظم رهبری در رسانه‌های خارجی

رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه آمریکا از گذشته تا به امروز هیچ تغییری نکرده است، خاطرنشان کردند: هیچ نتیجه‌ای ‌از گفت‌وگو با آمریکایی‌ها حاصل نخواهد شد؛ چرا که آنها یقیناً هیچ امتیازی نخواهند داد. بیانات ایشان بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی داشته است.

بازتاب بیانات مقام معظم رهبری در رسانه‌های خارجی

خبرگزاری اسپوتنیک با انتشار بخش‌هایی از بیانات امروز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان و در آستانه روز استکبارستیزی گزارش داد: رهبری ایران روز یک‌شنبه مذاکره تهران با واشنگتن را غیر محتمل دانست و تاکید کرد که کشورش در برابر فشارهای آمریکا تسلیم نخواهد شد.

اسپوتنیک در ادامه گزارش داد: رهبر جمهوری اسلامی همچنین گفت که راه بستن نفوذ آمریکا، منع هرگونه مذاکره با این کشور است و آنهایی که فکر می‌کنند مذاکره با دشمن حلال تمامی مشکلات است، صد در صد اشتباه می‌کنند.

خبرگزاری رویترز نیز در گزارشی به انتشار بیانات امروز رهبر انقلاب پرداخت و نوشت: آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به اینکه ایران در برابر دشمن قدیمی خود، یعنی آمریکا تسلیم نمی‌شود، گفت که مذاکره با واشنگتن نیز مشکلات تهران را حل نخواهد کرد.

همچنین خبرگزاری ترند گزارش داد: رهبر معظم ایران امروز (یک‌شنبه) بار دیگر تاکید کرد که مذاکره با آمریکا نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت.

وی در ادامه راه مسدود کردن نفوذ آمریکا را عدم مذاکره با واشنگتن دانست و خطاب به حامیان گفت‌وگو با آمریکا خاطر نشان کرد که آنها کاملا اشتباه می‌کنند.

خبرگزاری فرانسه در گزارش خود درباره بیانات امروز رهبر معظم انقلاب به انتشار صحبت‌های ایشان در رابطه با منع مذاکره با آمریکا پرداخت و نوشت: رهبری ایران در آستانه چهل سالگی ماجرای سفارت واشنگتن در تهران تاکید کرد که از گفت‌وگو با آمریکا هیچ نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد، چراکه آنها به‌طور قطع و به یقین هیچ امتیازی نخواهند داد.

در ادامه گزارش خبرگزاری فرانسه آمده است: آیت‌الله خامنه‌ای همچنین گفت، آنهایی که فکر می‌کنند مذاکره با آمریکا مشکلات ایران را حل خواهد کرد، به شدت در اشتباهند.

روزنامه حریت، فایننشال پست، اورشلیم پست، نیویورک تایمز، استار و شبکه العربیه از جمله دیگر رسانه‌هایی هستند که بیانات امروز رهبر معظم انقلاب را منتشر کردند و به‌ویژه به صحبت‌های ایشان درباره بی نتیجه بودن مذاکره با آمریکا پرداختند.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • لبیک
    0

    سلام دولت مردان اگر گوش به حرف رهبری ندهید قطع به یقین سیلی محکمی به دست مردم خواهید خورد انشالله

    نظرات شما -
    • سرباز
      0

      سیلی خوردن صداشون نشنیدی ولی از آمریکا

  • ناشناس
    0

    این چراهای برخاسته از آه و ناله های مردم را چه کسی پاسخگو است؟؟؟!!! --- چرا در داخل به کسانی که در رأس کارهای دولتی باقصد یا بی قصد برای به زانو در آوردن ده ها میلیون از مردم بی بضاعت و بی پناه صبور ایران با گرانیهای روز افزون در همه ی انواع کالاها و خدمات مورد نیاز مبرم مردم و با بی بند و بار رها کردن بازار قیمتها و به حضیض رساندن ارزش پول ملی و قدرت خرید این مردم و با رشوه خواری و اختلاس و ربا و رانت خواری در اجرای منویات دشمنان بیگانه با این دشمنان همکاری می کنند قاطعانه و قانونی برخورد انقلابی سریع نمی شود و شش سال است این مردم بی پناه در مسلخ این وضعیت فاجعه بار قربانی می شوند و هیچ دلسوزی به داد آنان نمی رسد؟؟؟!!! آمریکای جنایت کار را برای به زانون در آوردن مردم صبور انقلاب دوست ایران اسلامی ثروتمند چه وضعیت فاجعه باری بهتر از آن چه که مدیریت بی کفایت کشوری شش سال است برای این مردم با اصرار بی رحمانه به اجرا می گذارد و بجای اصلاح اوضاع به این مردم وقیحانه دشنام می دهد که تا کنوانسیونهای اسارت بار غرب را امضا نکنید دنده هاتان نرم همین است که هست؟؟؟!!! امید است این دلسوزی مشفقانه را دشمنی علیه انقلاب و نظام ارزیابی نکنید و برای اصلاح ممکن اوضاع با ثروتهای کلانی که خداوند در اختیار این ملت صبور گذاشته هر چه سریعتر برای حفظ اصالت عدالت محوری نظام اسلامی و حفظ حیثیت این نظام در مقابل جهانیان پیش از از دست رفتن فرصت ، خدا پسندانه دست به کار اصلاحات صادقانه و جدی همه جانبه شوید.

    نظرات شما -
    • محمدرضا
      0

      به نظر اینجانب در حال حاضر همبستگی ملی در زیر پرچم جمهوری اسلامی همراه با اطاعت از رهنمودهای رهبر انقلاب اوجب واجبات است انحراف از آرمانهای انقلاب شکست سختی را بر آحاد جامعه وارد خواهد کرد در صورت تبعیت از ارکان انقلاب گذشتن از گردنه های سخت پیش رو با صلابت و سلامت امکانپذیر می گردد و افق پیروزی نمایان خواهد شد ومن الله التوفیق

  • جانم فدای رهبر
    0

    اگر دولت ها جناح ها را کنار میگزاشتند واز ابتدا به‌رهنمودهای حضرت آقا عمل میکردند ،این زمان‌به‌فکر چاره‌برای‌اشفتگی مملکت نبودند

  • فاضل
    0

    کو گوش شنوا؛ هر کس توی این دولت زیرپرچم خودش سینه میزند؛ اگر گوش به حرف حضرت آقا میدادندکه این وضع اقتصادمان نبود.

  • ایرانی
    0

    چرا کسانی که به دیدار رهبری میروند همه دستچین شده هستند ؟؟؟؟ چرا از بین مردم عادی بصورت قرعه کشی به دیدار رهبر نمیروند ؟؟؟؟؟ چرا من کارگر را به دیدار رهبر نمیبرید تا بگویم آقا من کارگرم و 9 ماهه حقوق نگرفته ام و یک پسر لیسانس بیکار هم در خانه دارم ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

  • محمد
    0

    انقلاب شد هفت سالم بود الان نزدیک به پنجاه سالمه هنوز از امید به اینده میگن کدام اینده نسل ما سوخت جزقاله شد چه امیدی که هنوز خانه ندارم ان هم کشوری که تو ثروت خوابیده اما مخصوص برای یه عده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها