تمامی آموزش‌دهندگان سوادآموزی در اردبیل از سال آینده بیمه می‌شوند‌

تمامی آموزش‌دهندگان سوادآموزی در اردبیل از سال آینده بیمه می‌شوند‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم دیوان اکبری‌فر عصر امروز در همایش آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی مشگین‌شهر اظهار داشت: شکل بیمه آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی استان اردبیل حل می‌شود تا بتوانیم از این طریق دغدغه و نگرانی آنان را برطرف سازیم.

وی افزود: به تعداد یک هزار و 500 نفر آموزش دهنده با نهضت سواد آموزی اردبیل مشارکت دارند که خوشبختانه با مشارکت و همکاری همه‌جانبه این آموزش دهندگان تا حدود زیادی مشکل بی‌سوادی در استان اردبیل و به ویژه در شهرستان مشگین‌شهر برطرف شده است.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: انتظار می‌رود برای بهبود یادگیری سوادآموزان در شهرستان مشگین‌شهر، کیفیت آموزشی سوادآموزی در این شهرستان ارتقا یابد تا بتوانیم کیفیت آموزشی سوادآموزی را در این شهرستان ارتقا داده و یادگیری علم و دانش را بیش از پیش در بین سوادآموزان ترویج دهیم، چرا که نیاز به علم و دانش یک نیاز لازم و ضروری برای همگان است.

اکبری‌فر تصریح کرد: نرخ باسوادی مردم در استان اردبیل 1.5 درصد کمتر از میانگین کشوری است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های منسجم و هدفمند بتوانیم میزان باسوادی را در این استان افزایش داده و اقدامات لازم را برای ریشه‌کن کردن بی‌سوادی در این شهرستان انجام دهیم.

وی بیان کرد: هم‌اکنون تمامی آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی از ابتدای سال آینده تحت خدمات بیمه‌ای قرار خواهند گرفت که امیدواریم بتوانیم با تحت پوشش بیمه قرار دادن آنها مشکلات آنها را برطرف سازیم و گامهای اساسی برای ترغیب و تشویق آنان برای کاهش بی‌سوادی برداریم.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: تقویت فرآیند تعلیم و تربیت در استان اردبیل باید به طور همه‌جانبه نظارت شود که مشارکت مسئولان و دستگاه‌های مرتبط در این زمینه بسیار مناسب و مطلوب است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها