وقتی کپا، چلسی را نجات داد

کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان اسپانیایی چلسی در دقایق پایانی بازی تیمش مقابل واتفورد یک سیو استثنایی داشت.

وقتی کپا، چلسی را نجات داد

چلسی از سری مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس میزبان واتفورد قعر جدولی بود. شاگردان فرانک لمپارد ابتدا با دو گل از حریف خود پیش افتادند اما در ادامه یک گل دریافت کردند تا این دیدار با نتیجه ۲-۱ به سود آبی های لندنی پایان پذیرد.

در دقیقه پایانی این دیدار اما یک اتفاق جالب توجه رخ داد. واتفورد که برای زدن گل تساوی تلاش می‌کرد، صاحب یک ضربه آزاد از جناح چپ زمین شد. این آخرین فرصت واتفورد برای زدن گل تساوی بود و به همین خاطر بن فاستر، دروازه بان انگلیسی این تیم هم دروازه خود را رها کرد و برای گل زنی به محوطه جریمه چلسی آمد. نکته جالب تر اینکه بن فاستر پیش تاخته موفق شد روی سانتر ارسالی یک ضربه سر فوق العاده را راهی دروازه کپا آریزابالاگا کند؛ ضربه ای که البته با واکنش حیرت‌انگیز و فوق العاده این دروازه‌بان اسپانیایی همراه بود.

پس از این واکنش کپا، داور مسابقه سوت پایان بازی را نواخت تا این دیدار در نهایت با پیروزی ۲-۱ چلسی به پایان برسد. نکته تحسین‌برانگیز پس از پایان بازی این بود که به جز بازیکنان چلسی که هم تیمی خود یعنی کپا آریزابالاگا را بابت واکنش فوق العاده اش در آغوش گرفته بودند، بن فاستر نیز به جمع آنها اضافه شد و به این دروازه‌بان اسپانیایی بابت سیو فوق العاده اش تبریک گفت.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها