حسینی: جام بین‌قاره‌ای برای ایران خوش یمن است

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از شرایط این تیم و تیم باشگاهی‌اش ابراز رضایت کرد.

حسینی: جام بین‌قاره‌ای برای ایران خوش یمن است

پیمان حسینی، ملی‌پوش فوتبال ساحلی عصر شنبه و در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ساحلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این آخرین تمرین قبل از اعزام به مسابقات بین قاره‌ای است. این جام همیشه جام خوش یمنی برای ما بوده است. دوره قبلی قهرمان شدیم و امیدواریم دوباره بتوانیم آن را تکرار کنیم تا خود را ثابت کنیم. در المپیک مقام خوبی کسب کردیم و امیدوارم امسال هم دوباره حمایت ایرانی‌ها را داشته باشیم.

او ادامه داد: از دست دادن جام جهانی یک اتفاق بوده است. قبل از بازی‌های مقدماتی آسیا، در جام بین قاره‌ای قهرمان شدیم و حذف در مقدماتی یک اتفاق بود و به دلیل نداشتن آماده سازی خوب بود. فوتبال ساحلی در حال توسعه است و نباید به شرایط راضی باشیم و باید روز به روز بهتر شویم زیرا در غیر این صورت با مشکل مواجه می‌شویم. باید کیفیت تیم را حفظ کنیم و هوای تیم ملی فوتبال ساحلی را داشته باشیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی درباره کار با سرمربی ایرانی و حضور در مسابقات بین قاره‌ای تصریح کرد: به هر حالی سرمربی تیم ملی تجربه کار با اوکتاویو را دارد و در المپیک قطر هم عملکرد خوبی داشت. تیم یک دست و یک‌دلی داریم و همه تلاش می‌کنیم تا جایگاه خوبی داشته باشیم.

حسینی درباره تیم باشگاهی‌اش گفت: در جام باشگاه‌های جهان تواستیم با آلانیا پنجم شویم که افتخارخوبی برای ترکیه رده پنجمی است. نتیجه خیلی خوبی گرفتیم اما می‌شد که رتبه‌های بالاتری هم کسب کنیم و قرعه‌های سخت ما را اذیت کرد. برای سال بعد تیم بهتری را آماده می‌کنیم و سعی می‌کنیم با قدرت در جام باشگاه‌های اروپا پیش برویم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها