لزومی نیست برای خرید تور نوروز 99 هزینه زیادی پرداخت کنید!

هزینه تورهای داخلی در نوروز با افزایش 2 تا 3 برابری همراه است اما هزینه تورهای خارجی در نوروز ممکن است تفاوت چندانی با دیگر ایام نداشته باشد!

لزومی نیست برای خرید تور نوروز 99 هزینه زیادی پرداخت کنید!

هزینه تورهای داخلی و خارجی در نوروز و با توجه به مقصد، ممکن است تغییرات زیادی داشته باشد. هزینه تورهای داخلی در نوروز با افزایش 2 تا 3 برابری همراه است اما هزینه تورهای خارجی در نوروز ممکن است تفاوت چندانی با دیگر ایام نداشته باشد! به طور مثال تور استانبول و یا تور دبی در نوروز افزایش قیمت چندانی ندارند و حتی ممکن است خرید این تورها برای شما به‌صرفه‌تر باشد. در این مطلب قصد داریم بهترین روش خرید ارزان و به‌صرفه تورهای نوروزی را (براساس شهر مقصد) به شما اعلام کنیم تا شاید کمک بزرگی برای خرید تور نوروز 99 کرده باشیم!

1. تور استانبول نوروز 99

بهترین راه خرید به‌صرفه تور استانبول نوروز 99 این است که بلیط رفت و برگشت هواپیما خود را 3 تا 4 ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید. چرا که هرچقدر به تاریخ سفر نزدیک‌تر می‌شویم، هزینه بلیط رفت و برگشت شما افزایش می‌یابد. برای رزرو هتل محل اقامت نیز بهتر است حدودا 30 روز قبل از تاریخ سفر اقدام کنید. در مورد هتل محل اقامت این نکته را در نظر داشته باشید که هتل شما هرچقدر به مرکز شهر نزدیک‌تر باشد، هزینه بیشتری برای اقامت باید بپردازید و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد و یا حتی در حومه شهر واقع شده باشد، هزینه کمتری برای اقامت می‌پردازید.

2. تورهای داخلی نوروز 99

در صورتی که شهر مقصد شما دارای مسیر ریلی باشد، بهتر است از مسیر ریلی برای سفر خود استفاده کنید. به طور مثال هزینه تور مشهد با قطار به‌صرفه‌تر از هزینه تور هوایی مشهد می‌باشد و با قاطعیت به شما می‌گوییم که تور مشهد با قطار قطعا کیفیت بیشتری از تور هوایی مشهد دارد!

و اما اگر شهر مقصد شما دارای مسیر نیست، برای خرید به صرفه فقط باید بتوانید بهترین زمان خرید تور نوروزی خود را بدانید. به طور مثال اگر قصد دارید در نیمه اول عید به کیش سفر کنید، بهتر است تور خود را اواخر بهمن خریداری کنید اما اگر قصد دارید نیمه دوم عید به کیش سفر کنید، قطعا بهترین زمان خرید تور نوروزی کیش هفته اول فروردین می‌باشد.

3. تور دبی نوروز 99

در تورهای نوروزی دبی، تنها هزینه بلیط رفت و برگشت هواپیما افزایش پیدا می‌کند. برای کاهش هزینه رفت و برگشت بهتر است بلیط رفت و برگشت خود را بین 2 تا 3 ماه زودتر از تاریخ سفر خریداری کنید. چرا که هرچه به تاریخ سفر نزدیک‌تر می‌شویم، هزینه بلیط رفت و برگشت هواپیما افزایش می‌یابد.

4. تور اروپا نوروز 99

قطعا زمانی که حرف از تور اروپا نوروز 99 می‌شود، عده‌ای با نگرانی و تمسخر صحبت می‌کنند که دلیل آن نیز هزینه تورهای اروپایی می‌باشد. قبل از هرچیز این را بدانید؛ ممکن است هزینه‌ای که برای تور استانبول و یا تور دبی در نوروز پرداخت می‌کنید، با هزینه تور اروپا تفاوتی نداشته باشد! قطعا شما با خرید تورهای اروپایی یک سفر به یادماندنی را تجربه می‌کنید و تاریخچه سفری خود را برای اخذ ویزاهای پردرخواست تقویت می‌کنید.

بهترین انتخاب شما برای تورهای اروپایی، تورهای ترکیبی می‌باشند. شما با خرید یک تور می‌توانید از چندین شهر اروپایی با یک هزینه به‌صرفه بازدید کنید. ارزان‌ترین تور اروپا در نوروز، تور ایتالیا نوروز 99 می‌باشد که به صورت ترکیبی با تورهای دیگر نیز برگزار می‌شود. با توجه به اینکه برای تورهای اروپایی نیاز به اخذ ویزا دارید، بهتر است برای خرید تور حدود 30 تا 40 روز قبل از تاریخ سفر اقدام کنید. اما اگر ویزای کشور مقصد را داشته باشید، می‌توانید حتی 7 روز قبل از تاریخ سفر برای خرید تور اقدام کنید.

اما بزرگترین سوالی که متقاضیان تور نوروزی از کارشناسان نهال‌گشت می‌پرسند این است که

" دلیل اختلاف قیمت تورهای خارجی مشابه در نوروز چیست؟"

دلیل اختلاف قیمت تورهای خارجی نوروز 99 در وهله اول، سود آژانس‌های مسافرتی می‌باشد. در مرحله بعد، خدمات متفاوتی است که در این تورها دریافت می‌کنید. به طور مثال در یک تور نوروزی شما خدمات اخذ ویزای توریستی، بلیط رفت و برگشت هواپیما و اقامت در هتل 4 ستاره به همراه صبحانه را دریافت می‌کنید و در یک پکیج تور نوروزی دیگر شما خدمات اخذ ویزای توریستی، بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در یک هتل 4 ستاره به همراه صبحانه، ترانسفر فرودگاهی و شهری و پرداخت عوارض خروج از کشور رو دریافت می‌کنید که به تبع هزینه تور دومی از تور اولی بیشتر است!

در آخر؛

برای خرید تورهای نوروزی بهتر است حدود 2 تا 3 ماه قبل از تاریخ سفر تور خود را با کارشناسان نهال‌گشت بررسی کنید. این اطمینان را به شما می‌دهیم که کارشناسان نهال‌گشت در بهترین زمان ممکن تور دلخواه شما را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت ممکن خریداری می‌کنند. همچنین با خرید تور از آژانس مسافرتی نهال‌گشت به خانواده 45 هزار نفری این مجموعه می‌پیوندید! برای خرید تور نوروز 99 از نهال گشت کافیست به سایت NahalGasht.com مراجعه کنید و یا با شماره تماس 02633143 در ارتباط باشید!

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها