سرمایه گذاری در استرالیا و کسب اقامت استرالیا از حقیقت تا رویا

سرمایه گذاری در استرالیا و کسب اقامت استرالیا از حقیقت تا رویا را در این گزارش بخوانید.

سرمایه گذاری در استرالیا و کسب اقامت استرالیا از حقیقت تا رویا

هدف از مهاجرت می تواند برای تحصیل باشد و یا پیدا کردن شغل بهتر با درآمد بیشتر ، می تواند به قصد سرمایه گذاری باشد و یا تجارت، می تواند برای افزایش سطح کیفی زندگی باشد و یا بهره گیری از روش های پیشرفته آموزش و پرورش کودکان، برخورداری از امکانات رفاهی و .... باشد و این موضوع به این معنی می باشد که شما در حال انجام یک اقدام بسیار مهم می باشید و باید بسیار سنجیده و با رعایت تمامی ابعاد آن صورت گیرد.

در نتیجه می توان گفت انتخاب کشور مقصد، اولین و مهم ترین گام برای آغاز فرایند مهاجرت است و گام بعدی اطلاع از شرایط اخذ ویزای آن کشور است.

بحث امروز ما بر سر کشور استرالیا می باشد، یک کشور مدرن و پیشرفته که گزینه مهاجرت برای اکثر ایرانیان و دیگر مهاجران در سراتاسر جهان می باشد. استرالیا یک کشور زیبا، پیشرفته، نرخ بیکاری پایین، اقتصاد پویا و رو به رشد، ثبات نسبی خود را حفظ کرده و شاخص پایداری بالایی را طی سالیان متمادی از خود به نمایش گذاشته است.

استرالیا علاوه بر وضعیت مناسب جغرافیایی و جمعیت کم، کشور ثروتمندی است با فرصت های شغلی زیاد و خدمات درمانی استاندارد و سیستم تعلیم و تربیت عالی ( آموزش و پرورش ) که از دلایل انتخاب استرالیا به عنوان کشوری برای سرمایه گذاری و مهاجرت می باشد.

مسائل ذکر شده فقط بخشی از دلایل تقاضای بالای ویزای استرالیا در بین مهاجران جهان می باشد، کشورهایی مانند استرالیا و کانادا و... به دلیل همین تقاضای بالای ویزا و اقامت متاسفانه باعث شده است تا افراد سودجو و کلاهبردار دست به کار شوند و از هر ترفندی جهت فریب متقاضیان استفاده کنند. در برخی از شبکه های ماهواره ای، مشاهده شده که موسساتی با تبلیغات گسترده، افراد را با وعده ی اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا در قبال خرید ملک یا سهام شرکت ها دراین کشور ، فریب می دهند.

این موسسات و شرکت های سود جو با استفاده از عدم آگاهی متقاضیان از شرایط اقامت استرالیا، با وعده های دروغین و اطلاعات غلط، جیب آنان را خالی کرده و بدون انجام تعهدات خود، آنان را با انبوهی از مشکلات حقوقی و مالی رها می سازند.

مهاجرت به استرالیا

بهترین پیشنهاد برای سرمایه گذاری در استرالیا و اخذ ویزای استرالیا

در میان انبوه نام ها و شرکت های مهاجراتی کدام بهتر است ؟ بهترین راه مهاجرت به استرالیا کدام است ؟ بهترین روش اخذ ویزای استرالیا کدام است ؟ راحت ترین روش مهاجرت به استرالیا کدام است ؟

و همچنین سوالات دیگری در این زمینه باعث شده است تا ما در این قسمت به شما پاسخ دهیم.

بررسی شرایط و پرسه اخذ ویزای کارآفرینی و سرمایه گذاری استرالیا و یا هرگونه ویزای استرالیا دارای یک سری جزئیات و پیچیدگی هایی است با کوچکترین اشتباه می تواند مسیر ویزای شما را تغییر دهد و باعث از دست رفتن هزینه ها و زمان صرف شده توسط شما شود. بهترین پیشنهاد این است که شما باید وکیل مهاجرت به استرالیا در ارتباط باشید تا ریسک های پرونده مهاجرتی شما را به حداقل برساند. موسسه سلکت ویزا با بهره گیری از یک وکیل مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا و ثبت شده در سازمان مارا استرالیا و همچنین با دارا بودن کادری مجرب و مشاوران خبره در زمینه مهاجرت به استرالیا می تواند شما را در زمینه مهاجرت به استرالیا یاری کند. اگر به دنبال وکیل مهاجرت به استرالیا هستید وارد لینک رو به رو شوید.( وکیل مهاجرت به استرالیا )

شرایط ویزای سرمایه گذاری و کارآفرینی استرالیا:
شما برای اخذ هر نوع از ویزای استرالیا باید در ابتدا شرایط اولیه ای را داشته باشید. دولت استرالیا ویزاهای متنوعی را برای سرمایه گذاری در استرالیا و اخذ اقامت استرالیا در نظر گرفته است. ویزاهای سرمایه گذاری استرالیا برا اساس نوع اقامت به دو دسته اقامت موقت و اقامت دائم استرالیا تقسیم می شوند. ما قصد داریم ویزای 188 استرالیا را مورد بررسی قرار دهیم زیرا این ساب کلاس از ویزاهای سرمایه گذاری استرالیا بیشترین تقاضا را در میان مهاجران ایرانی دارد.

شرایط ویزای سرمایه گذاری استرالیا ساب کلاس 188
ویزای 188 استرالیا یک ویزای موقت 4 ساله می باشد. این ویزا به متقاضیان خود این اجازه را می دهد تا برای زندگی و شروع و گسترش کسب و کار و تجارت خود در استرالیا اقدام کنند و در صورت تمایل جهت ایجاد کسب و کار و پایبندی به تعهداتشان در ایالت انتخابی خود ویزای خود را به اقامت دائم تبدیل کنند.
شرایط اولیه ویزای 188 استرالیا شامل موارد زیر می باشد.

سن متقاضی باید کمتر از ۵۵ سال باشد. در مواردی خاص افراد بالای ۵۵ سال نیز پذیرفته می شوند. متقاضی باید مدیر و صاحب کسب وکار باشد که حد اقل دوسال از شروع آن گذشته باشد .

مثلا دارای جواز کسب و یا مدیر عامل و سهام دار یک شرکت باشد که بر حسب نوع شرکت مقدار سهام متفاوت خواهد بود.

متقاضی باید دارای پتانسیل و توان مالی مناسب بعنوان یک کارآفرین باشد .

این توان مالی صرفا بعلت آینده نگری در تبدیل این ویزا به اقامت دائم در نظر گرفته می شود و در ابتدای امر هیچ گونه مسئولیت مالی و انتقال سرمایه برای متقاضی در پی نخواهد داشت.

متقاضی باید دارای کسب و کار با گردش مالی مناسب باشد.

گردش مالی متقاضی بر حسب مبالغ و در بازه های مختلف دارای امتیاز بندی متفاوت خواهد بود.

شرط اخذ ویزای کارآفرینی استرالیا کسب حداقل 65 امتیاز از جدول امتیازبندی مربوط به شرایط این ویزا می باشد.

به طور خلاصه به مواردی چون سن، مدرک تحصیلی ، زبان انگلیسی ، میزان سرمایه، میزان گردش مالی، سابقه صادرات کال ا، اختراع و ابتکار، سابقه مدیریت و سابقه سرمایه گذاری امتیاز داده می شود.

جهت دریافت آخرین اطلاعات در مورد ویزای سرمایه گذاری استرالیا وارد لینک روبه رو شوید.( ویزای سرمایه گذاری استرالیا )

63

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • وحید
    0

    ممنونم اطلاعات خوبی دادین به من

  • وحید
    0

    ممنونم اطلاعات خوبی دادین به من

  • یاشار سلطانی
    0

    استرالیا چند وقتی هستش که ویزای سرمایه گذاری نمیده ولی شرایط راحتی داره برای مهاجرت زبان اجباری نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها