یارانه پردرآمدها قطع می‌شود/به جای پول نقد خدمات درست بدهیم

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: به دنبال حذف یارانه دهک‌های پردرآمد کشور هستیم تا بتوانیم با این منابع خدمات با کیفیتی به مردم ارائه دهیم.

یارانه پردرآمدها قطع می‌شود/به جای پول نقد خدمات درست بدهیم

محمد جواد کولیوند امروز شنبه ۱۱ آبان در مراسم هفته بیمه سلامت با اشاره به تعداد افراد تحت پوشش بیمه سلامت در کشور اظهار داشت: در حال حاضر ۴۰ میلیون نفر در کشور از خدمات بیمه سلامت بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که تعداد تحت پوشش افزایش یابد، افزود: با حمایت وزارت رفاه به زودی شاهد افزایش افرادی خواهیم بود که از خدمات بیمه سلامت برخوردار هستند.

کولیوند تصریح کرد: به دنبال حذف یارانه دهک‌های پردرآمد کشور هستیم تا بتوانیم با این منابع خدمات با کیفیتی به مردم ارائه دهیم.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی افزود: با حذف یارانه برخی افراد شاهد تحولاتی در بخش درمان، تولید و ... خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: کشوری مانند آلمان با این روش تمام مردم خود را بیمه کرده و ما هم باید این کار را الگوی خود قرار دهیم و به جای پول به مردم خدمات درست ارائه دهیم.

کولیوند با بیان اینکه باید به جایی برسیم که هر ایرانی تحت پوشش یک بیمه قرار بگیرد، گفت: قبل از هر چیز باید ساختار و زیرساخت‌های تحقق این هدف را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیماران با دفترچه‌های بیمه سلامت بخش عمده‌ای از خدمات درمانی مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند،گفت: ۸۰ درصد از بیماران با دفترچه بیمه سلامت پس از مراجعه به پزشک تمام آزمایش‌های خود را انجام می‌دهند.

کولیوند بیان کرد: مجلس به دنبال حمایت بیشتر برای افزایش بودجه بخش بهداشت و درمان است تا بیماران کمترین دغدغه را برای تامین هزینه های درمانی خود داشته باشند.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها