گل‌محمدی: انگار در زمین کشاورزی بازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو از کیفیت زمین بازی با تیم سایپا انتقاد کرد.

گل‌محمدی: انگار در زمین کشاورزی بازی کردیم

به گزارش مشهد فوری ، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو خراسان در پایان دیدار تیمش مقابل سایپا که با تساوی بدون گل پایان یافت، اظهار کرد: در این زمین، واقعا نمی‌شد کار کرد. این زمین، برای مسابقه نیست و ما احساس می‌کردیم که وارد زمین کشاورزی شدیم. نمی‌دانم که روی چه حسابی، این بازی در چنین زمینی برگزار شد؟ این زمین کیفیت خوبی نداشت و دیروز یکی از بازی‌های لیگ یک زیر باران در این ورزشگاه برگزار شده است.

او با انتقاد از وضعیت زمین بازی، گفت: جای صحبتی برای انجام بحث فنی وجود ندارد. سایپا یکی-۲ موقعیت در بازی داشت و ما هم چند فرصت داشتیم. اگر این بازی غیر از صفر-صفر تمام می‌شد، برای من جای سوال داشت. واقعا از سازمان لیگ و فدراسیون می‌خواهیم که برای این بازی‌ها ارزش بیشتری قائل شوند. توجه بیشتری به محل برگزاری بازی داشته باشند. در هر صورت با این زمین و این وضعیت هیچ وقت فوتبال ما پیشرفت که نمی‌کند.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودور گفت: امروز هیچ نکته فنی از بازی نمی‌توانم بگویم. این بازی هیچ کمکی به آمادگی و برطرف کردن نقاط ضعف‌ ما نخواهد کرد. از هواداران‌مان تشکر می‌کنم که از راه دور آمدند و ما را تشویق کردند. دوست داشتیم این بازی را در حضور هواداران برنده باشیم، اما در هر صورت شکل کار به گونه‌ای بود که تمرین کردن در این زمین هم امکان‌پذیر نبود. به نظر من کل بازی کیفیتی نداشت و درباره بازی صحبتی ندارم.

گل‌محمدی درباره داوری این بازی گفت: در زمان خوبی می‌توانستیم به گل برسیم، اما ضربه حسین مرادمند، گل نشد تا ۳ امتیاز بازی برای ما باشد. ایرادی از او نمی‌توانم بگیرم. حسین تلاش زیادی در این بازی داشت. اما فوتبال است و همین که در چنین زمینی موقعیت درست کردیم، خوب است. اما در نیمه دوم برخی صحنه‌ها از دست داور خارج شده بود. خطا‌های بی‌موردی اعلام می‌کرد و بازیکنان ما را عصبی کرده بود. در مجموع از تیم داوری تشکر می‌کنم چرا که زحمت خودشان را کشیدند.

منبع: خبرنگاران جوان

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها