سهامداران پدیده برای فروش سهام عجله نکنند

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق گزارش‌ها قرار است در بازه زمانی کوتاهی در جلسه سران سه قوه موضوع پدیده مطرح شود، بنابراین مردم نیز دقت داشته باشند نسبت به فروش سهام عجله نکنند.

سهامداران پدیده برای فروش سهام عجله نکنند

به گزارش مشهد فوری ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حجت‌الاسلام پژمان‌فر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع شرکت پدیده شاندیز در سال‌های گذشته فراز و نشیب‌های بسیار زیادی پیدا کرد و در این میان مردم مهم‌ترین گروهی هستند که حقوق‌شان ضایع شده اما در اولویت حل مسائل قرار نگرفتند چرا که براساس فضای کاملا تبلیغاتی در رسانه‌های رسمی سرمایه های زندگی خود را وارد این کار کردند.

حجت‌الاسلام نصراله پژمان‌فر با بیان اینکه بارها در روند پیگیری پدیده پس از توقف چندین ساله و سپس ارجاع پرونده به دادگاه و صدور رای، نسبت به این تأخیر در اقدامات و تصمیمات گلایه‌مند بوده‌ام، افزود: همچنان نیز خواستار رسیدگی به پرونده همه مقصرین در این پرونده هستم، خوشبختانه طبق اظهارات مسؤولان قضایی همچنان این مسأله برای رسیدگی کامل مقصرین مفتوح است.

وی افزود: متأسفانه در روند تعیین تکلیف شرکت پدیده شاندیز، مردم را به عنوان سرمایه‌گذار و بانک‌ها به عنوان طلبکار معرفی شده‌اند، حال آنکه هردو سرمایه‌گذاری کردند، این مدل در تصمیم‌گیری موجب می‌شود، امروز اعلام شود سرمایه‌گذاری 300 میلیارد تومانی بانک‌ها به هزار و 500 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است که منجر به تضییع حقوق دیگر سهامدارن یعنی مردم می‌شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به مسؤولان توصیه می‌کنم به مردم به عنوان سهامداران شرکت پدیده شاندیز اطلاع‌رسانی دقیق، مستمر و فراگیر داشته باشند چرا که مردم در خلاء اطلاعاتی هستند و برایشان روشن نیست در حال حاضر در شرکت پدیده شاندیز چه تصمیماتی اتخاذ می‌شود.

پژمان‌فر با بیان اینکه روند رسیدگی این پرونده، رو به جلو بوده و جلساتی با موسسه مالی و اعتباری ملل و بانک صادرات برگزار شده است، متذکر شد: طبق گزارش‌ها قرار است در بازه زمانی کوتاهی در جلسه سران سه قوه برای تصمیم‌گیری مطرح شود، بنابراین مردم نیز دقت داشته باشند نسبت به فروش سهام عجله نکنند، قطعا در آینده بعد از تشکیل مجمع و راه‌اندازی فعالیت‌های شرکت پدیده شاندیز شرایط بهتری شما فراهم می‌شود.

وی اظهار کرد: امیدوارم مسؤولان نگرانی‌های مردم را نگرانی‌های خودشان بدانند و برای آن اقدامات مقتضی داشته باشند.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها