خطیبی: بازی فردا برای ما و پرسپولیس سنگین است

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز می‌گوید تیمش برای بازی برابر پرسپولیس آماده است.

خطیبی: بازی فردا برای ما و پرسپولیس سنگین است

رسول خطیبی که به دلیل هم‌زمانی تمرین ماشین‌سازی و نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس نتوانسته بود به تهران سفر کند، در حاشیه تمرین امروز ماشین‌سازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد و اظهار کرد: در روزهای اخیر بازیکنان ما خوب تمرین کردند و روحیه خوبی دارند. از نظر مصدومیت هم به غیر از فرید کریمی همه بازیکنان آماده‌اند. امیدوارم بتوانیم یک بازی هجومی و در خور شان ماشین‌سازی انجام بدهیم. شاید خیلی‌ها فکر کنند برای تک امتیاز به دیدار پرسپولیس می‌رویم اما ما در همه بازی‌ها هجومی بازی کرده‌ایم و فردا هم برای کسب امتیاز به زمین می‌رویم. بازی برای هر دو تیم سنگین است اما امیدوارم در بازی کم‌ترین اشتباه را داشته باشیم و قطعا هر تیمی اشتباه کمی کند، موفق خواهد شد.

وی افزود: تیم پرسپولیس را آنالیز کرده‌ایم و امیدواریم یک بازی تماشاگرپسند انجام بدهیم. همیشه تیم‌های تبریزی در تهران هوادار دارند. امیدوارم فردا هم شاهید حضور هوادارن ترک زبان در ورزشگاه باشیم و قطعا این موضوع انگیزه بازیکنان ما را بالا می‌برد. بازی کردن برابر هواداران پرسپولیس انگیزه زیادی برای ما دارد و امیدوارم فردا شاهد حضور هوادارن باشیم.

خطیبی ادامه داد: تیم ما نشان داده در بازی‌هایی که مقابل تیم‌های بزرگ انجام دادیم نشان دادیم همیشه از نظر فوتبالی بهتر از آن‌ها بوده‌ایم و آماده هستیم و برای‌مان فرقی ندارد برابر چه تیمی بازی می‌کنیم. امیدوارم بازیکنانم فردا لیاقت و شخصیت خودشان را نشان بدهند.

او درباره داور بازی هم گفت: نگرانی از طرف هواداران وجود دارد اما از طرف باشگاه نگرانی وجود ندارد و امیدوارم تیم داوری فردا عملکرد خوبی داشته باشند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها