9 میلیون بستری و 820 میلیون مراجعه سرپایی، آمار مراجعه‌های سالانه به مراکز درمانی

قائم مقام وزیر بهداشت در مراسم ترحیم پزشک شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک هرمزگان گفت: نظام سلامت سالانه 9 میلیون بار بستری و 820 میلیون بار مراجعه سرپایی را پاسخگوست.

9 میلیون بستری و 820 میلیون مراجعه سرپایی، آمار مراجعه‌های سالانه به مراکز درمانی

ایرج حریرچی در سفر به بندرعباس با حضور در مراسم ختم شادروان دکتر نبیل بهروزی؛ پزشک شبکه بهداشت و درمان بستک که در حین انجام وظیفه جان خود را از دست داد، گفت: بی‌شک خدمت به مردم از باارزش‌ترین کارها نزد خداوند است و متضمن ثواب اخروی است.

وی در ادامه گفت: بنده از جانب وزیر محترم بهداشت، پیام تسلیت ایشان را به خانواده محترم و اهالی منطقه و همکاران آن مرحوم در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام می‌دارم و برای روح بلندش علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر و اجر آرزو می کنم و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقات و ضایعه دردناکی نباشیم.

حریرچی گفت: نظام بهداشتی _ درمانی کشور متشکل از 440 هزار نفر پرسنل برای تمامی ملت شریف ایران در هر نقطه ای با هر ملیتی و مذهبی مشغول خدمت رسانی است و این سیستم سالانه 9 میلیون بار بستری و 820 میلیون بار مراجعه سرپایی را پاسخگوست.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه شادوران دکتر بهروزی هنگام دهگردشی به منظور ویزیت مادران باردار و سرکشی به بیماران، در سانحه واژگونی خودرو جان به جان آفرین تسلیم کرد، گفت: دکتر بهروزی پس از اتمام تحصیلات، تنها پس از 8 ماه خدمت آن هم در منطقه خودشان دچار این سانحه شدند و امیدوارم خانواده محترم ایشان در این تقدیر و امتحان الهی صبر پیشه کنند و سربلند باشند.

وی با اظهار امیدواری در رفع کمبودهای بهداشتی درمانی این منطقه، گفت: جوانی که علم و تحصیل و خدمت به مردم را انتخاب کرده است درجه‌اش عالی است و از خداوند متعال آرزوی علو درجات برای همکار گرانقدرمان و صبری جزیل برای خانواده ایشان مسئلت داریم.

34

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها