توضیحات رمارم در خصوص شورای ورزش مشهد

شهناز رمارم گفت: در آیین‌نامه حمایت از ورزش قهرمانی، بر عدالت جنسیتی تاکید شده و تقسیم بودجه بر همین اساس بوده‌است.

توضیحات رمارم در خصوص شورای ورزش مشهد

به گزارش مشهد فوری ،شهناز رمارم در خصوص روند حمایت شورای شهر مشهد از تیم‌های مشهدی حاضر در لیگ‌های برتر رشته‌های مختلف، اظهار کرد: امسال در قالب آیین‌نامه حمایت از ورزش قهرمانی که در شورای شهر تصویب شده از تیم‌های ورزشی آقایان و بانوان حمایت می‌کنیم. به دنبال تصویب این آیین‌نامه، شورای ورزش با ترکیبی از مدیر کل ورزش و جوانان استان و سه نفر از شورای شهر، تشکیل می‌شود. تمام نامه‌ها و تقاضاها بررسی می‌شود و سپس تصمیم‌گیری می‌شود که از کدام تیم یا هیأت‌ ورزشی و به چه میزان باید حمایت شود.

وی افزود: این موضوع بستگی به رایزنی هیأت‌ها یا تیم‌ها با اداره کل ورزش و جوانان استان دارد. نامه درخواست تیم‌ها از اداره کل ورزش و جوانان استان برای ما ارسال می‌شود و در دستور کار شورای ورزش قرار می‌گیرد.

رمارم بیان کرد: در آیین‌نامه حمایت از ورزش قهرمانی، بر عدالت جنسیتی تاکید شده و بودجه براساس تعداد تیم‌های حاضر در لیگ‌های حرفه‌ای خواهدبود. اگر بانوان ۷۰ و آقایان ۳۰ تیم داشته باشند، بودجه ۷۰ بر ۳۰ به نفع بانوان خواهدبود و بالعکس. این موضوع بستگی به آقایان و بانوان دارد که چقدر در این عرصه فعال باشند. در ورزش قهرمانی لیگ برتر در اولویت است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد، اظهار کرد: امیدوارم بانوان استان با تشکیل تیم‌ها و تلاش و پیگیری بتوانند خود را اثبات کنند و همچنین شورای شهر و شهرداری مشهد نیز بتوانند به موقع از این ورزشکاران حمایت کند.

منبع: ایسنا

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها