نماینده زن آمریکایی بدلیل رابطه نامشروع وادار به استعفا شد + تصویر

«کَتی هیل» نماینده حوزه انتخابیه بیست و پنجم ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا به دنبال جنجال‌ها درباره رسوایی جنسی، از سمت خود استعفا کرد.

نماینده زن آمریکایی بدلیل رابطه نامشروع وادار به استعفا شد + تصویر

با شدت گرفتن جنجال‌ها درباره تصاویر غیراخلاقی یک عضو کنگره آمریکا به همراه یکی از اعضای دفتر کارش و انتشار خبرها درباره رسوایی جنسی او، این قانونگذار آمریکایی بالاجبار تن به استعفا داد.

نماینده زن آمریکایی بدلیل رابطه نامشروع وادار به استعفا شد + تصویر

به نوشته «رویترز»، کتی هیل در آستانه یک سالگی عضویتش در مجلس نمایندگان آمریکا بامداد امروز دوشنبه اعلام کرد که از منصب خود استعفا می‌دهد.

این قانونگذار ۳۲ ساله و دموکرات ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا، در انتخابات نوامبر ۲۰۱۸ به کنگره راه یافته بود و بعد از این پیروزی، ناظران سیاسی او را یک چهره‌‌ آینده‌دار در حزب دموکرات قلمداد کردند.

در روزهای گذشته جنجال‌های بسیاری در زمینه رابطه جنسی کتی هیل با یکی از کارمندان دفترش مطرح و تصاویری غیراخلاقی از او در رسانه‌ها منتشر شده بود.

نماینده زن آمریکایی بدلیل رابطه نامشروع وادار به استعفا شد + تصویر

به دنبال این جنجال‌ها، «کمیته اخلاق» مجلس نمایندگان آمریکا تحقیق درباره رابطه جنسی احتمالی او با یکی از کارمندان دفترش را آغاز کرده بود.

این قانونگذار آمریکایی که از چندی قبل در حال روند قانونی گرفتن طلاق از شوهرش بوده است، در توئیتر خود استعفایش از عضویت در مجلس نمایندگان را اعلام کرد.

هیل ضمن عذرخواهی از هیات انتخابیه خودش بابت رفتارش اذعان کرد، زمانی که برای کارزار انتخاباتی تلاش می‌کرده، رابطه‌ای «نادرست» با کارمند دفترش داشته اما برقراری رابطه جنسی در دفتر کار را تکذیب کرد.

وی، شوهرش را به دست داشتن در انتشار تصاویر خصوصی‌اش متهم کرد و گفت: «از انتشار تصاویر خصوصی و لحظات شخصی‌ام، به عنوان سلاح علیه من استفاده شد و این کار، تجاوزی وحشتناک به حریم خصوصی من بوده است».

اعلام استعفای هیل در حالی صورت گرفته که او پیشتر نائب رئیس کمیته‌ نظارت و اصلاحات و عضو کمیته امور مسلح مجلس نمایندگان آمریکا بود.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • محمد
    0

    تا تو باشی که دیگه ایکار رو نکنی . البته مدتیه مسولان اینجا هم زدن تو کار

    نظرات شما -
    • قاسم
      0

      اگه در کشور ما هم ازادی مطبوعات بود از هر ده تا سیاست مدار یازده تاشون باید به دلیل های معلوم از اقتصادی گرفته تا روابط نا سالم مجبور به استعفا میشدن اما کو ازادی مردم در رنج نیازهای اولیه اسیر دست انواع مافیاها از دارو بگیر تا نان مردم اسیرن اسیر

  • حسین
    0

    رابطه نامشروعی که لو بره عکسهاش پخش بشه بعد کنار بری که مهم نیست ، نه بیا پس بازم ادامه بده تازه جالبه میندازه گردن شوهر سابقش معلوم نیست آن بیچاره چه چیزهایی ازش دیده بوده که کارشون به طلاق کشیده . اگر وجدان داشتی باید قبل از لو رفتن خودت کناره گیری می کردی .

  • Masood
    0

    باز خوبه استعفا داده اینجا نماینده تجاوز میکنه بعد میکشه و هیچ اتفاقی هم نمی‌افتد

  • پرويز
    0

    اين يكي شانس نداشته

  • کاربر ناشناس
    0

    خدایا اینها کی هستن ؟؟ استعفاء داد !!

  • M
    0

    اع اونجا هم مهمه مگه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها