سانچو گزینه مناسبی برای لیورپول است

دتمار هامان، هافبک سابق لیورپول، معتقد است که لیورپول باید برای جذب جیدون سانچو اقدام کند.

سانچو گزینه مناسبی برای لیورپول است

جیدون سانچو، ستاره انگلیسی دورتموند سال 2017 از منچسترسیتی به خدمت گرفته شد. این بازیکن 19 ساله طی دو فصل اخیر عملکرد فوق العاده ای در ترکیب زنبورها داشته است. او در این فصل نیز درخشان تر از همیشه ظاهر شده است و در اکثر بازی های دورتمند موفق به ثبت گل یا پاس گل شده است؛ موضوعی که باعث شده باشگاه های بزرگ و متمول اروپایی خواهان به خدمت گرفتن او شوند.

در همین رابطه دتمار هامان، هافبک سابق و آلمانی لیورپول، مدعی شده که این تیم باید برای جذب جیدون سانچو اقدام کند. او گفت:" سانچو از تیم های پایه منچسترسیتی رشد کرده است اما من مطمئن نیستم که او علاقه ای برای بازگشت به این تیم داشته باشد. از سوی دیگر فکر می کنم به علت سابقه حضورش در سیتی، پیوستن او به منچستریونایتد نیز غیر ممکن باشد.

در مورد لیورپول اما هیچ چیز بعید نیست. سانچو بند آزادسازی ندارد و دورتموندی ها می توانند هر قیمتی روی او بگذارند اما به نظر من در حال حاضر کم تر بازیکنی وجود دارد که بتواند باعث پیشرفت فاز هجومی لیورپول شود؛ کاری که سانچو می تواند آن را انجام دهد. به نظر من درصورت ترک مانه، فیرمینو یا صلاح، سانچو بهترین گزینه برای جانشینی آن ها خواهد بود."


پیش از این لوسیان فاوره، سرمربی دورتموند، درباره سانچو گفته بود:" انتظارات از جیدون بیش از حد است. او تنها 19 سال سن دارد و باید چیزهای بیشتری یاد بگیرد. سانچو هنوز راه زیادی برای پیشرفت دارد."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها