ادعا در اسپانیا: رئال به دنبال جذب لواندوفسکی

برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند رئال مادرید قصد دارد در ماه ژانویه برای جذب رابرت لواندوفسکی ستاره لهستانی خط حمله بایرن مونیخ اقدام کند.

ادعا در اسپانیا: رئال به دنبال جذب لواندوفسکی

درحالیکه بایرن مونیخ دیشب در یونان و در بازی مقابل المپیاکوس به لطف دو گل رابرت لواندوفسکی توانست با نتیجه 3-2 به پیروزی رسیده و سه امتیاز باارزش بدست بیاورد، برخی رسانه‌های اسپانیایی از این خبر دادند که باشگاه رئال مادرید لواندوفسکی را هدف گرفته و مصمم است در فصل نقل و انتقالات زمستانی پیش رو او را به برنابئو منتقل کند.

لواندوفسکی با دو گلی که دیشب به ثمر رساند تعداد کل گلهای این فصل خود برای بایرن را به عدد 18 رساند. لواندوفسکی که به دلیل درخشش‌های اخیر خود یکی از نامزدهای دریافت توپ طلا است توجه زیدان را به خود جلب کرده و رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند یکی از گزینه‌های او برای تقویت قدرت خط حمله رئال است.

رئال مادرید در جدول لالیگا تنها یک امتیاز کمتر از بارسلونا دارد ولی تا پیش از پیروزی شب گذشته مقابل گالاتاسارای، عملکرد رئال در اروپا قابل قبول نبوده است. بر اساس این گزارش زیدان که به نظر می‌رسد از جذب مهره مورد نظرش برای خط میانی رئال، پل پوگبا ناامید شده حالا توجه خود را به اضافه کردن لواندوفسکی به خط حمله این تیم معطوف کرده است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها