بازیکنانی که حاضرند برای زیدان بمیرند

بازیکنان رئال مادرید طی سال های اخیر نشان داده اند که چه علاقه ای به سرمربی فرانسوی خود یعنی زین الدین زیدان دارند؛ اتفاقی که دیشب در دیدار مقابل گالاتاسرای نیز رخ داد.

بازیکنانی که حاضرند برای زیدان بمیرند

سرخیو راموس دو روز پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل گالاتاسرای شرکت کرده بود. او در این مصاحبه حمایت کامل و همه جانبه خود را از زیدان اعلام کرده بود و در مقابل شایعات بازگشت مورینیو عنوان کرد که تیم پشت زیدان است و آنها به دنبال پیروزی مقابل گالاتاسرای خواهند بود.

تونی کروس در صدمین بازی خود برای رئال مادرید تنها گل کهکشانی ها را در بازی دیشب به ثمر رساند اما لوس بلانکوس می توانست به گل های بیشتری در مقابل گالاتاسرای دست پیدا کند. رئال در بازی دیشب 27 شوت روانه دروازه حریف کرد که 13 شوت از آن ها درون چهارچوب بوده است.

در این بازی هماهنگی ادن هازارد و کریم بنزما نوید آینده ای بهتر برای این زوج تهاجمی را داد. زوجی که می تواند زمینه ساز بقای زیدان تا پایان فصل باشد.


طی هفته های اخیر سرمربی رئال مادرید بسیار تحت فشار بوده است و شایعات حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت کهکشانی ها هر روز شنیده می شد. با این وجود رئالی ها با یک پیروزی به موقع باعث شدند که آرامش، کمی به اردوی این تیم و زیدان بازگردد.

استانبول شهری است که در تاریخ 30 می مهمان فینال لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود اما رئال مادرید خیلی زودتر و در تاریخ 22 اکتبر در آن جا به پیروزی رسید. این بازی اما برای زیدان یک فینال حساس به حساب می آمد که با نمایش درخشان بازیکنان رئال ختم به خیر شد. زیدان که پیش از این با رئال در سه فینال پیاپی اروپا حضور یافته بود، دیشب هم توانست در فینالی با شکلی دیگر به پیروزی برسد.
در دیدار دیشب تمام بازیکنان رئال مادرید عملکردی درخشان داشتند تا نشان دهند که حاضر هستند که برای زیدان هرکاری انجام دهند و حتی برای او بمیرند.

زیرو در پایان بازی ضمن تمجید از بازیکنانش گفت:« خیلی خوب دفاع و حمله کردیم. کورتوا دو سیو خوب در ابتدای بازی داشت و ما را در بازی نگاه داشت. برای پیروزی بر گالا باید بهترین بازی خودمان را انجام می دادیم. وقتی گل دوم را نمی زنید، تا پایان برای حفظ پیروزی عذاب خواهید کشید. امشب این اتفاق رخ داد ولی از تلاش همه راضی هستم.

گالاتاسرای تیم بسیار خوبی است و اگر یک لحظه بازی را رها می کردیم، گل تساوی را به ما می زد. گفته بودم که از دقیقه یک تا 90 باید تمرکزمان را حفظ کنیم و خوشحالم که بازیکنان این کار را انجام دادند. خوشحالم چون شایسته پیروزی بودیم.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها