بازار گوشی تلفن همراه باید شفاف شود

رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری، گوشی همراه و لوازم جانبی گفت: مبارزه و پیشگیری از قاچاق گوشی تلفن همراه از سوی تمام مراکز ذیربط باید با جدیت دنبال شود؛ ضمن اینکه ما نیز با هرگونه قاچاقی در حوزه گوشی‌های تلفن همراه مخالف بوده و با آن برخورد می‌کنیم.

بازار گوشی تلفن همراه باید شفاف شود

ابراهیم درستی با تشکر از تلاشها و زحمات ارگانهای ذیربط و دستگاه‌های نظارتی در امر مبارزه با قاچاق در حوزه گوشی همراه؛ بویژه ستاد مبارزه با کالای قاچاق، قوه قضاییه و نیروی انتظامی، اظهار کرد: این مبارزه و برخوردها باید از ابتدای ورود کالا تا توزیع و عرضه آن به صورت کاملا مدون و برنامه‌ریزی شده پیگیری و مورد توجه قرار گیرد.

وی یکی از راهکارهای مهم در این امر را شفاف‌سازی بازار موبایل برشمرد و گفت: این شفاف‌سازی باید در تمام مراحل و حوزه ها از جمله بطن بازار تحقق یابد، بازار گوشی تلفن همراه بایستی به سمت و سوی یک نظم تعریف شده با تاکید بر حمایت و جلوگیری از تضییع حقوق مصرف کننده پیش رود.

نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران به موضوع شرکت های واردکننده گوشی های تلفن همراه اشاره کرد و افزود: در این عرصه، شرکت های واردکننده می توانند با به کارگیری نهایت تلاش خود برای تامین سهم بازار تاثیر گذار باشند تا شاهد ثبات هر چه بیشتر در بازار باشیم.

وی با بیان اینکه مقابله با قاچاق فرصتی مناسب برای عرضه گوشی های تلفن همراه به طور قانونی و راهکاری برای انتظام بخشی به بازار است، تاکید کرد: امید داریم در پیشگیری، مبارزه و شناسایی کالای قاچاق، بین تمامی مراکز همکاری های هدفمند و خوبی انجام شود.

درستی با بیان اهتمام اصناف نسبت به برچیده شدن کامل قاچاق گفت: اصناف و واحدهای صنفی زیرمجموعه اتحادیه از این پدیده شوم بسیار متضرر شده و به نوبه خود در ریشه کن شدن کامل آن اهتمام ویژه دارند؛ لذا با تخلفات گزارش شده برخورد قاطع خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: وقتی بستر عرضه کالای قاچاق از بین برود به طور حتم شاهد رشد و رونق کسب و کارهای قانونمند داخلی خواهیم بود.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها