مستمری مهرماه مددجویان بهزیستی به حسابشان واریز شد

رئیس سازمان بهزیستی کشور از واریز مستمری مهرماه مددجویان این سازمان به حسابشان خبر داد.

مستمری مهرماه مددجویان بهزیستی به حسابشان واریز شد

وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور در جمع خبرنگاران در رابطه با گلایه مددجویان این سازمان برای عدم واریز مستمری مهر ماه گفت: از محل بودجه سازمان بهزیستی مستمری مهرماه مددجویان روز دوشنبه به حساب آن‌ها واریز شد.

وی در گلایه تعدادی از انجمن‌های اوتیسم به حمایت نشدن از طرف سازمان بهزیستی افزود: انجمن‌های بیماران اوتیسم باید از سازمان بهزیستی مجوز دریافت کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه اوتیسم یکی از بیماری‌های است که منجر به معلولیت می‌شود، گفت: در حال حاضر ۹۱ مرکز توانبخشی اوتیسم در کشور تحت پوشش سازمان بهزیستی کار می‌کنند.

قبادی دانا تصریح کرد: طبق ماده ۲۶ تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده ۵۶ احکام دائمی مجموعه‌های که می‌خواهند به معلولان خدمات ارائه دهند باید از سازمان بهزیستی مجوز دریافت کنند و مراکزی که گلایه عدم حمایت دارند فاقد مجوز هستند.

وی بیان کرد: ۸ هزار و ۵۰۰ مرکز خیریه غیر دولتی از سازمان بهزیستی مجوز دریافت کرده اند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در رابطه با ساماندهی کودکان زباله گرد گفت: سازمان بهزیستی به موضوع زباله گرد‌ها ورود پیدا نمی‌کند و این موضوع به شهرداری ارتباط دارد.

قبادی دانا بیان کرد: ما بار‌ها با شهرداری تهران مکاتبه کردیم که پیمانکاران مرتبط با بازیافت زباله از کودکان استفاده نکنند.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها