رحیم استرلینگ: باید به آتالانتا چهار گل می‌زدم

رحیم استرلینگ، ستاره سیتی که در پیروزی 5-1 این تیم مقابل آتالانتا هت‌تریک کرد گفت از فرصت‌های از دست رفته‌اش ناراحت بوده و معتقد است باید در این بازی چهار گله می‌شد.

رحیم استرلینگ: باید به آتالانتا چهار گل می‌زدم

رحیم استرلینگ در جریان پیروزی پرگل 5-1 منچسترسیتی مقابل آتالانتا که دیشب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برگزار شد ستاره بی چون و چرای تیمش بود و با هت‌تریک در این بازی سهم مهمی در پیروزی مقتدرانه شاگردان گواردیولا بازی کرد. ولی استرلینگ در پایان بازی گفت از خودش به طور کامل راضی نیست چرا که گمان می‌کند باید در این بازی چهار گله می‌شده.

سیتی در ورزشگاه اتحاد حریف ایتالیایی را 5-1 در هم کوبید تا به روند پیروزی‌های پیاپی خود در لیگ قهرمانان ادامه دهد. این در حالی بود که سیتی ابتدا به دلیل پنالتی فابینیو روی بازیکن حریف از آتالانتا عقب افتاده بود. بعد سرخیو آگوئرو با زدن دو گل سیتی را از حریف پیش انداخت و در نهایت هت‌تریک استرلینگ کار را تمام کرد.

استرلینگ در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" بازی برای من سخت بود چون آتالانتا یارگیری نفر به نفر سفت و سختی اجرا می‌کرد و پیدا کردن فضا خیلی سخت شده بود. ولی ما باید صبور می‌ماندیم و در انتظار فرصت می‌نشستیم و البته باید هر وقت فرصتی پیش می‌آمد از آن حتما استفاده می‌کردیم".

ستاره انگلیسی سیتی در ادامه گفت:" ولی من باید چهار گل می‌زدم. در یک صحنه پاس خوبی دریافت کردم و قصد داشتم توپ را لقمه کرده و آماده گلزنی به ریاض محرز بسپارم. ولی بعد خودم حرکت کردم و باید آن توپ را گل می‌کردم".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها