دار زدن دختر جوان توسط برادرش در کازرون

دختر 29 ساله به دلیل اختلاف خانوادگی توسط برادرش در شهرستان کازرون حلق آویز شد.

دار زدن دختر جوان توسط برادرش در کازرون

ماموران پلیس آگاهی شهرستان کازرون در تاریخ 27 مهرماه سال جاری با جنازه حلق آویز یک دختر 29 ساله در "قائمیه" روبرو شدند که احتمال قتل متصور بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر حلق آویزی دختری در "قائمیه"، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ "محمدی" تصریح کرد: خانواده متوفی در بازجویی اولیه اعلام کردند که دخترشان به دلیل نامعلوم خود را بوسیله طناب به دار آویخته و فوت کرده است.

معاون اجتماعی پلیس فارس با اشاره به اینکه با دستور مقام قضائی جسد به پزشک قانونی انتقال یافت، خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کازرون با تحقیقات فنی و تخصصی متوجه شدند که متوفی توسط برادرش به دار آویخته شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان موفق شدند در یک عملیات ضربتی قاتل را در مخفیگاهش دستگیر کنند، تصریح کرد: متهم در بازجویی اقرار کرد که به دلیل اختلاف خانوادگی دست به چنین اقدامی زده است.

سرهنگ "محمدی" با بیان اینکه قاتل برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از‌ آن طریق روانه زندان شد، به شهروندان توصیه کرد: هنگام برخورد با مسائل و مشکلات خانوادگی، ضمن کنترل خشم از انجام هرگونه خشونت خودداری و برای حل آن، به مراکز مشاوره دارای صلاحیت مراجعه کنند.

منبع: رکنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • كامرون
    0

    خدا لعنتتان كند ،انگليسها ، كه مردم را به فساد وريا ،دزدي ،دروغگويي كشانديد

  • مصطفی والی زاده
    0

    چرا این جنایت را به کازرون نسبت میدهید مگه قایمیه خودش کوه چنار نشده است تمام فساد ها وفحشاها ومواد مخدره به این شهر ارتباط دارد

    نظرات شما -
    • رضایی
      0

      قائمیه خودش یه شهر جداست،اصلا جزئ کازرون نیست،اینو میتونید از رضازاده،نمایندشون بپرسید،پس لطفا اسم کازرون رو از متن این خبر حذف کنید.

    • ن
      0

      مرگ بر امریکا

  • مهدیه
    0

    خدا لعنت کنه این خانواده رو باید برادرش و بندازن تو کوره ی اجر پزی بسوزه و جقاله شه بعدش جنازه ی سوخته شو بزارن تو بغل مادرش و پدرش تا یاد بگیرن بچه رو باید درست تربیت کنن

    نظرات شما -
    • حقیقت
      0

      از بس برخی از شما دخترا وزنها زبان دراز هستیداینم عاقبتش....

  • یاسی
    0

    لطفا مهدیه خانم درست صحبت کنید الان این پسری که داری میگی داداش من هست بعدشم این خبر غلط هست این دختری که داداش من اینجور بلایی به سرش آورد دختر عموم هست نه خواهرش بعدشم دختر عموم خودش خواسته که همچین بلایی به سرش بیاد وگرنه برادر من کاری به دختر عموش نداشت مقصر خودش هست

  • یاسی
    0

    درمورد برادر منم درست صحبت کنید همینی که داری میگی باید بندازمش داخل کوره آجر پزی اسمتو نمیدونم اون پیام قبلی هم که دادم اسمتو نوشتم مهدیه ایم نوشته پیامت بود ولی نمیدونم درست هست یا نه ولی حالا هرچی درست صحبت کن 😡😡

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها