از آژاکس نمی‌ترسم، قیافه‌ام همینطور است!

واکنش عجیب و جالب فرانک لمپارد به سوال خبرنگاری که از او پرسید چرا از آژاکس می‌پرسد خبرساز شده است.

از آژاکس نمی‌ترسم، قیافه‌ام همینطور است!

چلسی با هدایت سرمربی‌اش فرانک لمپارد امشب در زمین آژاکس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف این تیم هلندی می‌رود. اما در کنفرانس خبری پیش از این بازی واکنش لمپارد به سوال یک خبرنگار که از او پرسید چرا از آژاکس می‌ترسد، خبرساز شده است.

لمپارد در پاسخ به سوال خبرنگاری که اصرار داشت از او بپرسد چرا از آژاکس می‌ترسد برای اینکه ثابت کند از تیم هلندی ترسی ندارد، در واکنشی عجیب و جالب مجبور شد به حالت صورتش ارجاع دهد و بگوید حالت صورتش طوری است که اینطور القا می‌کند ولی او از آژاکس هیچ ترسی ندارد.

شاگردان لمپارد در حالی به آمستردام سفر می‌کنند که آژاکس، تیمی که فصل گذشته تا نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ پیش رفت امسال هم در این رقابتها موفق بوده و دو بازی قبلی‌اش مقابل لیل و والنسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته. بنابراین شکی نیست که آبی‌پوشان چلسی در مقابل یاران تن هاگ شب دشواری خواهند داشت.

در مصاحبه مطبوعاتی پیش از بازی درحالیکه لمپارد در حال توضیح دادن خطرهای دیدار با آژاکس برای چلسی بود، یک روزنامه‌نگار از او پرسید:" چرا از آژاکس می‌ترسی؟". لمپارد در پاسخ به او گفت:" چه چیزی باعث شده اینطور فکر کنی؟".

خبرنگار در ادامه به حالت چهره لمپارد اشاره کرد و گفت ترس از چهره او مشهود است. لمپارد اما در پاسخ عجیب خود به او گفت:" حالت صورت من همینطور است". بعد از لبخند لمپارد همه خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس به خنده افتاده و با صدای بلند به این پرسش و پاسخ خندیدند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها