تجاوز به دختر زیبا در یک قدمی پدر و مادرش

دختری زیبا قربانی هوس های کثیف مردی 41 ساله شد.

تجاوز به دختر زیبا در یک قدمی پدر و مادرش

پلیس آمریکا اعلام کرد مردی پس از ورود مخفیانه به یک منزل مسکونی اقدام به ربودن دختر 6 ساله کرد و پس از تجاوز او را به قتل رساند.

بنابراعلام پلیس ایالت یوتا متهم نیمه شب و پس از وارد شدن به خانه قربانی دست به این جنایت زد و فردای روز حادثه، والدین قربانی متوجه شدند که پنجره اتاق دخترشان شکسته شده و اثری از او در خانه نیست به همین دلیل موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

پلیس محلی ایالت یوتا پس از اطلاع یافتن از ناپدیدشدن این دختر 6 ساله بررسی ها برای یافتن او را آغاز کرد که پس از مدتی جسد او در کانال آبی در نزدیکی خانه اش پیدا شد.

پلیس پس از جمع آوری شواهد به تری بلک41 ساله که در نزدیکی محل کشف جسد سکونت داشت، مشکوک شد و او را به اتهام قتل، آدم ربایی و تجاوز به یک کودک متهم شناخته و دستگیر کرد. بررسی های پزشکی قانونی نشان می دهد، این کودک پیش از به قتل رسیدن مورد تجاوز جنسی قرار گرفته و بر اثر خفگی کشته شده است.

منبع: رکنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • تقی
    0

    در ایران پلیسها مشغله های مهمتری چون دستگیری و عکسبرداری از بیحجابها و بازداشت کارگران حقوق نگرفته دارند . اینجور اینجور اتفاقات پیش پا افتاده تا به قتل های زنجیره ای منجر نشه پلیس سراغش نمیره .

    نظرات شما -
    • سیندخت
      0

      واقعا بعضی ها خدای چرت و پرت گفتن هستن. خدا شفات بده

  • مادر
    0

    معلوم نیست پدر مادر این بچه کجا بودن که این بلا سر این طفل آمده بعد هم داستان سرایی بعد چرا بچه تو اطاق بی و در و پیکر باید باشه که راحت ربوده بشه و بقیه ماجرا این بلا باید سر مادرش میآمد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها