حضور دوباره امباپه و کاوانی در لیگ قهرمانان، از امشب

توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن می‌گوید امباپه و کاوانی دو ستاره مصدوم این تیم در دیدار امشب مقابل کلوب بروخه در لیگ قهرمانان به ترکیب PSG برخواهند گشت.

حضور دوباره امباپه و کاوانی در لیگ قهرمانان، از امشب

توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن تایید کرد که کیلیان امباپه و ادینسون کاوانی، دو ستاره مصدوم این تیم که از ماه آگوست تا امروز در هیچ بازی‌ای از بازی‌های PSG به عنوان بازیکن ثابت به میدان نرفته‌اند، ممکن است از امشب در بازی مقابل کلوب بروخه در لیگ قهرمانان برای تیم‌شان بازی کنند.

این دو ستاره PSG در فصل جاری با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده و بخش اعظم دو ماه گذشته را از میادین دور بوده‌اند. امباپه به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از ماه آگوست تا امروز به صورت فیکس برای تیمش بازی نکرده. او البته روز جمعه در جریان پیروزی 4-1 PSG مقابل نیس به زمین وارد شد و در هفت دقیقه‌ای که در میدان حضور داشت گلزنی هم کرد. ولی کاوانی در این بازی روی نیمکت نشسته بود و به میدان فرستاده نشد.

توخل در آستانه بازی مقابل کلوب بروخه در کنفرانس خبری پیش از این بازی در مقابل سوال های متعدد خبرنگاران درباره شرایط امباپه و کاوانی گفت:" امباپه و کاوانی بازی خواهند کرد ولی کل بازی را در میدان حضور نخواهند داشت".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها