کالدرون: براندائو با 4 گل جواب انتقادات را بدهد

گابریل کالدرون می‌گوید به منتقدان احترام می‌گذارد و قبول دارد که این آمار برای تیمش خوب نیست.

کالدرون: براندائو با 4 گل جواب انتقادات را بدهد

گابریل کالدرون در حاشیه تمرین امروز تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم پرسپولیس گفت: ما در حال ریکاوری هستیم و خودمان را برای بازی روز جمعه آماده می‌کنیم که بازی مهمی است.

وی درباره انتقادات اظهار داشت: من به همه انتقادات احترام می‌گذارم اما چیزی که مشخص است آمار گلزنی ما برای یک تیم بزرگ آمار خوبی نیست. ما باید به تلاش ادامه دهیم و امیدوار باشیم مهاجمی که بازی می‌کند گلزنی کند؛ راه دیگری نداریم.

سرمربی آرژانتینی در خصوص خرید یک مهاجم جوان به نام آریا برزگر نیز عنوان کرد: می‌دانیم 17 سال دارد و باشگاه حتما با شناخت کافی او را خریده است و ما بازی او را خواهیم دید. مثل همان کاری که با جوان های دیگر می‌کنیم، او به تمرین می‌آید و ما بازی‌اش را می‌بینیم، مثل بقیه بازیکنان جوان.

کالدرون در پاسخ به سوالی راجع به تعلیق محرومیت شجاع و غلامی توضیح داد: در فوتبال حرفه ای من ندیدم که شش ساعت قبل از یک بازی محرومیت بازیکن بخشیده شود. ما هیچ اطلاعاتی قبل از آن نداشتیم، شایدباشگاه استقلال قبل از آن اطلاع داشته. شجاع روز قبل از بازی تمرین سنگینی داشت و همان روز بازی هم در هتل تمرین کرد. کار من یک کار حرفه ای است و بازیکنی که بازی نمی‌کند باید تمرین کند. بازیکنی که روز گذشته و روز بازی سنگین تمرین کرده، بازی نمی‌کند و من حتی روی نیمکت هم چنین بازیکنی را قرار نخواهم داد. سوالی که باید از من می‌کردید این بود: چرا تعلیق محرومیت بازیکن شش ساعت قبل از بازی اعلام می‌شود در صورتی که 16 روز وقت داشتند.

وی افزود: به نظر شما 16 روز طول می‌کشید تا این تصمیم را اعلام کنند؟ باید حرفه ای باشیم و باید حرفه ای برنامه ریزی کنیم.

سرمربی سرخپوشان در جواب این پرسش که آیا فکر نمی‌کنند 550 هزار دلار برای براندائو جونیور زیاد است، گفت: در فوتبال در سطح بین المللی وقتی چنین مبلغی به بازیکن پرداخت می‌شود، نمی‌توانی انتظار کار بزرگی داشته باشی. مربی چاره دیگری ندارد و باید به بودجه ای که دارد نگاه کند و با آن بازیکن جوان بخرد. ما 9 نفر را درخواست داده بودیم و ایشان نهمین گزینه بودند. من نمی‌دانم باشگاه پول نداشت یا مذاکرات درست پیش نرفت که این اتفاقات رخ داد. چون در بازی آخر محروم و مصدوم زیاد داشتیم به او بازی دادیم و در نیمه هم تعویض کردیم.

گابریل کالدرون اضافه کرد: شما در اینترنت نگاه کنید با این قیمت بازیکن تاپ پیدا نمی‌کنید، اما بازیکنانی که دیگر تیم ها به خدمت گرفتند خیلی گران تر بودند. بودجه ما در همین حد بود. مسئولیت من نیست که بودجه را بررسی کنم و این را می دانم که دیگر تیم ها مهاجمان گران تری خریدند و متاسفانه ما این پول را نداشتیم.

کالدرون در این خصوص که آیا نگران کاهش روحیه براندائو با این صحبت نیست؟ عنوان کرد: من خودم بازیکن بودم و اگر چنین صحبتی درباره من بشود می‌روم در زمین و تلاش می‌کنم تا 4 گل بزنم! فوتبال حرفه ای همین است، به هر حال ما اگر ما نتوانیم از زیر فشار بیرون بیاییم فوتبال حرفه ای نمی شود و آماتور خواهد بود.

سرمربی قرمزها در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کند سیستم هجومی پرسپولیس نقص دارد یا نه، گفت: به نظرم این نظر شخصی است و با حقیقت همخوانی ندارد.

او درمورد تیم شاهین بوشهر نیز گفت: ما خلاصه تمام بازی هایشان را دیدیم و حتی بازی دیروزشان را هم دیدیم، بازیکنانشان را می‌شناسیم اما اطلاع نداریم مربی جدید بعد از بازی می‌آید یا قبل از آن. ما به همه تیم ها احترام می گذاریم و همه تیم ها می آیند که جلوی پرسپولیس برنده باشند و ما باید مسئولیت خودمان را بپذیریم و این بازی را ببریم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها