مرجان‌زاده و تصمیم‌هایی که داد همه را درآورد

عملکرد داور مسابقه پارس جنوبی و صنعت نفت آبادان با اعتراض هردو تیم همراه بود.

مرجان‌زاده و تصمیم‌هایی که داد همه را درآورد

در یکی از دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر تیم‌های پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.


قضاوت دربی حساس نفتی‌ها را مهدی مرجان‌زاده داور جوان مشهدی فوتبال ایران برعهده داشت که البته در طول 90 دقیقه تصمیمات او اعتراض‌های زیادی را با خود همراه کرد. مرجان‌زاده در این مسابقه پرتنش سوت‌هایی را زد که با اعتراض نیمکت نشینان دو تیم و البته بازیکنان مواجه شد. او در چند صحنه نیز با تردید و با کمک گرفتن از دیگر داوران کمی دیر تصمیم گرفت که این مساله نیز یک نقطه ضعف برای این داور محسوب می‌شود.

این اعتراض‌ها به نشست خبری مربیان دو تیم هم کشیده شد. اسکوچیچ سرمربی صنعت نفت بعد از بازی با پارس جنوبی گفت:‌ شما می‌دانید نمی‌توانم در مورد داور حرف بزنم چون جریمه می شوم. از شما هم می‌خواهم در مورد داور سوال نکنید چون نمی‌خواهم در مورد داور صحبت کنم. باز هم می‌گویم نمی‌خواهم و نمی‌توانم در مورد داور صحبت کنم چون این موضوع را دوست ندارم! فقط آمده‌ام که به شما بگویم اگر در مورد داور حرف بزنم جریمه می‌شوم. خیلی ممنونم که منتظر من بودید و من هم در مورد همه چیز توضیح دادم.»


همچنین فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی نیز اعلام کرد که به درخواست فدراسیون فوتبال درباره داوران مسابقه حرفی نمی‌زند و منتظر می‌ماند تا کارشناسان داوری در این خصوص نظر بدهند.


حال باید دید کارشناسان داوری در برنامه‌های تلویزیونی دوشنبه شب چه نظری درباره قضاوت پر حرف و حدیث این داور جوان می‌دهند و در نهایت کمیته داوران چه تصمیمی می‌گیرد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها