عضو شورای شهر تهران:

۲۲ هزار پلاک ناایمن در تهران وجود دارد

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: تعداد ۲ میلیون پلاک داریم که ۲۲ هزار مورد از آن‌ها ناایمن هستند.

۲۲ هزار پلاک ناایمن در تهران وجود دارد

زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در نشست تخصصی بهسازی لرزه‌ای نسبی ساختمان‌ها گفت: بحث ایمنی موضوع جدی است و با توجه به تعداد پارسِل‌هایی که در تهران وجود دارد، تعداد ۲ میلیون پلاک داریم که ۲۲ هزار مورد آن اصلاح شد و ۲۲ هزار پلاک ناایمن وجود دارد و هر کدام از این پلاک‌ها ده‌ها واحد دارند.

وی افزود: پلاک‌هایی که متعلق به ساختمان‌های دولتی، درمانی، فرهنگی، ورزشی، آموزشی، تجاری و ... است و هنگامی که بحرانی در پایتخت رخ دهد، خسارات زیادی متحمل این پلاک‌ها خواهد شد.

نوری تصریح کرد: در زمان وقوع زلزله در تهران خسارات‌ها زیاد خواهد بود، در منطقه ۲۲ بدلیل نگاه اقتصادی که داریم حوادث زیادی را شاهد هستیم چرا که به صورت اصولی و ایمنی کار نشده است.

وی با بیان اینکه در تهران ۱۰ چالش اصلی و ۸۰ چالش فرعی تعریف شده است، افزود: یکی از ده چالش اصلی بحث محیط زیست است که در آن به موضوع زلزله پرداخته‌ایم و این بحث برای ما مهم است چرا که در تهران ۷ گسل داریم که ۳ گسل جدی و مهم هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها