رئیس حراست نهاد ریاست جمهوری:

کسی در نهاد ریاست جمهوری در ارتباط با آمد نیوز بازداشت نشده / آماده همکاری با اطلاعات سپاه هستیم

ساعتی پیش جواد کریمی قدوسی در توییتی خبر داد که بازداشت‌هایی در نهاد ریاست جمهوری در ارتباط با پرونده روح الله زم انجام شده است.

کسی در نهاد ریاست جمهوری در ارتباط با آمد نیوز بازداشت نشده / آماده همکاری با اطلاعات سپاه هستیم

اینکه یک نماینده مجلس اسم آقای آشنا را آورده باشد، شاید به خاطر حساسیت‌هایی موجود بوده، چون ایشان توییت می‌کند؛ مثلا در موضوع سریال گاندو توییت کرد و بعضی‌ها حساس شدند.

درباره توییت آقای کریمی قدوسی هم برداشت من این است که خواستند بگویند حواستان به آقای آشنا باشد تا از این طریق حساسیت کاذب برای دستگاه‌های امنیتی ایجاد شود، نه اینکه اتهامی زده شده باشد، ولی به طور کلی تاکنون نه آقای آشنا در رابطه با آمد نیوز احضار شده نه در این‌باره اتهامی دارد.

او در پاسخ به اینکه آیا این احتمال وجود دارد که «کسی از کارمندان نهاد احضار شده باشد، اما به حراست خبر ندهند» می‌گوید: اصلا چنین چیزی ممکن نیست و اگر اتفاقی بیفتد، همان لحظه به اطلاع حراست نهاد می‌رسانند؛ بنابراین تصور من این است چون با حسام الدین آشنا مشکل دارند، جوری پیام می‌فرستند که بگویند او را هم کنترل کنید.

از این جهت، چون ایشان در مرکز تحقیقات استراتژیک نهاد حضور دارد و در انتقاد به سریال گاندو هم زیاد توییت کرد، ممکن است پروژه جنگ روانی علیه او به راه انداخته باشند تا برخی نهاد‌های امنیتی روی آن متمرکز شوند.

با این حال اگر چنین چیزی هم بود، حتما به اطلاع حراست نهاد می‌رسید که حتی دستگاه‌های امنیتی روی چه اشخاصی حساس هستند.

رئیس حراست نهاد ریاست جمهوری در پاسخ به اینکه آیا اطلاعات سپاه تاکنون گزارشی از نهاد ریاست جمهوری در ارتباط با آمد نیوز خواسته می‌گوید: نه، گزارشی نخواسته‌اند، اما اگر نیازی به گزارش باشد، حاضریم همکاری کامل کنیم.

خان کرمی در پاسخ به اینکه آیا قرار است دولت از کریمی قدوسی شکایت کند یا خیر، می‌گوید: فعلا مشخص نیست و باید بررسی شود.

منبع: رویداد۲۴

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    آیا احضار هم نشده است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها