دبل کاپیتان والی در شهر قهرمانی فولاد

ایوب والی کاپیتان سرخ های اهواز در نیمه اول دیدار با ماشین سازی توانست دوبار دروازه علیرضا حیدری را باز کند.

دبل کاپیتان والی در شهر قهرمانی فولاد

تیم های ماشین سازی تبریز و فولاد از ساعت ۱۶ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که نیمه اول دیدار با نتیجه سه بر دو به سود قرمز های اهوازی به پایان رسید.

ماشین سازان با خطای کولی بالی روی نریمان جهان به ضربه پنالتی دست یافتند و توانستند در دقیقه ۱۵ با ضربه زنده روح به گل برسند، اما دو دقیقه بعد پاس موسی کولی بالی با ضربه سر به ایوب والی رسید تا این بازیکن با یک ضربه محکم با پای راست بازی را به تساوی بکشد.

حرکت پا به توپ نریمان جهان در دقیقه ۲۷ و ضربه دقیق او بازهم دروازه فولاد را باز کرد اما در دقیقه ۳۵ احمد عبدالله زاده موفق شد تا سانتر از سمت چپ را با یک ضربه با کتفش دروازه حیدری را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.

این پایان کار نبود و ایوب والی در دقیقه ۴۵ با یک کنترل مناسب و این بار با ضربه دقیق پای چپ دروازه ماشین سازی را دوباره باز کرد، تا فولاد با دبل کاپیتان والی و ضربه عبدالله زاده کامبک کند و فعلا سه امتیاز را در مشت خود داشته باشد.

ایوب والی و عبدالله زاده که در تیم فولاد در لیگ سیزدهم حضور داشتند و با پیروزی در بازی آخر برابر گسترش فولاد توانستند جام را مال خود کنند، حال گلزنی در شهر قهرمانی فولاد برای این دو بازیکن خاطرات شیرین سابق را تازه کرد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها