پرواز قوچان‌نژاد بعد از تایید گل با VAR

مهاجم ایرانی زوله هلند با گلزنی مقابل دن هاگ پایه‌گذار برتری ارزشمند تیمش شد.

پرواز قوچان‌نژاد بعد از تایید گل با VAR

در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ اردیویسه هلند، تیم زوله که برای سومین مسابقه پیاپی رضا قوچان‌نژاد را در ترکیب و راس خط حمله داشت، از ساعت ۱۳:۴۵ امروز در ورزشگاه مک دِری‌پارک مقابل دن هاگ رده شانزدهمی قرار گرفت.

زوله که در هر سه دیدار اخیرش شکست خورده بود، در دقیقه ۸ دروازه خود را باز شده دید، اما هفت دقیقه قبل از پایان نیمه اول توسط بل حسنی کار را به تساوی کشید تا بازنده به رختکن نرود.

در دقیقه ۷۴ زوله ضد حمله سریعی از جناح راست زمین ترتیب داد که نفوذ سریع و ارسال کوتاه کلمنت پله را لوک کوپمانس، دروازه‌بان دن هاگ نتوانست به خوبی دفع کند تا توپ به مصطفی سایماک برسد و این بازیکن با پاس سریع رضا قوچان‌نژاد را در موقعیت گلزنی قرار دهد تا او با ضربه بیرون پای چپ گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

اما پس از گلزنی قوچان‌نژاد، کمک داور اول به دلیل اعتقاد به حضور این مهاجم ایرانی در آفساید پرچم زد که داور مسابقه بعد از بازبینی ویدئویی صحنه(VAR) تصمیم کمک خود را رد و این گل را صحیح اعلام کند تا گوچی با باز کردن دست‌های خود و قدم زدن به سمت هم‌تیمی‌هایش خوشحالی کند.

کلمنت پله در دقیقه ۸۹ گل سوم زوله را به ثمر رساند و بلافاصله پس از آن قوچان‌نژاد در یک تعویضی دفاعی از ترکیب بیرون رفت تا در نهایت این تیم به برتری ۳ بر یک خانگی مقابل دن هاگ دست یابد و با ۱۰ امتیاز به رده سیزدهم جدول لیگ اردیویسه هلند صعود کند.

قوچان‌نژاد که در نخستین بازی خود برای زوله موفق به زدن ۴ گل شده بود، پس از یک حضور تعویضی و دو بازی به‌عنوان یار ثابت طی هفته‌های اخیر، امروز در پنجمین مسابقه فصل برای تیمش توانست پنجمین گل خود در لیگ اردیویسه هلند را به ثمر برساند و نقش پُر رنگی در پایان ناکامی‌های تیمش پس از سه باخت متوالی داشته باشد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها