خوب شد ال کلاسیکو به تعویق افتاد

مدافع فرانسوی بارسا تعویق ال کلاسیکو را تصمیمی درست از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا عنوان کرد.

خوب شد ال کلاسیکو به تعویق افتاد

ال کلاسیکو بین رئال و بارسا قرار بود شنبه 4 آبان در نوکمپ برگزار شود اما به دلیل وضعیت بغرنج و اغتشاشات در شهر بارسلون و دیگر مناطق ایالت کاتالونیا بازی به تعویق افتاد. هنوز زمان دقیقی برای این بازی اعلام نشده ولی دو باشگاه تاریخ 18 دسامبر(27 آذر) را برای این بازی انتخاب کرده اند.

بارسلونا روز گذشته با برتری 0-3 بر ایبار توانست به صدر جدول لالیگا برسد و با توجه به شکست رئال از مایورکا این رتبه را در پایان هفته نهم حفظ کرد.

کلمنت لنگله مدافع بارسا که پاس گل اول تیمش را به گریزمان داد، به خبرنگاران گفت:« بازی کاملی را انجام دادیم و از ابتدا با دقیقه پایانی تیم برتر زمین بودیم. از این پیروزی بسیار خوشحالم. کارمان را مثل همیشه انجام دادیم و یک ایده روشن در زمین داشتیم. یکی از اهداف ما صاحب توپ کردن مهاجمان، پشت مدافعان حریف بود و به خوبی هم آن را انجام دادیم. این بهترین بازی خارج از خانه فصل ما بود و به میزبان شانس های گل چندانی ندادیم.»

تعویق ال کلاسیکو:« خوب شد که این بازی به تعویق افتاد چون مشکلاتی که در بارسلون وجود دارد، این امر را ایجاب می کرد. تصمیم گیرنده البته ما نیستیم و فدراسیون و لالیگا باید زمان جدید را مشخص کنند. برای من به شخصه فرقی نمی کند بازی در چه روزی برگزار شود ولی تصمیم بر تعویق بازی درست بود.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها