ناظم الشریعه: جام ملتها در هر سطحی که باشد، جام ملتهاست

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: جام ملت‌ها در هر سطحی که باشد، جام ملت‌هاست ما از همان ابتدا با قدرت جهت دفاع از عنوان قهرمانی خود در آسیا حضور خواهیم یافت.

ناظم الشریعه: جام ملتها در هر سطحی که باشد، جام ملتهاست

س سید محمد ناظم الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال اعزامی به مرحله مقدماتی جام ملت‌ها که قرار است از یک تا سوم آبان در ارومیه برگزار شود، گفت: این آخرین اردوی تدارکاتی تیم ملی جهت حضور در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌ها است و طبق هماهنگی انجام شده قرار است فردا راهی ارومیه میزبان این مسابقات شویم.

وی گفت: طبق تصمیم کادر فنی ۱۴ بازیکن به تیم ملی دعوت شده و از این 14 نفر، 7 بازیکن مسعود محمدی، بهزاد عظیمی، رحمان سارانی، سعید مومنی، طاها نعمت‌یان، سالار آقاپور و علیرضا عسگری که همگی جوان هستند و برای اولین بار است که در یک بازی رسمی تیم ملی شرکت کنند در واقع هدف من و کادر فنی میدان دادن به بازیکنان جوان خواهد بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: برای ما فرقی ندارد که در چه مرحله از مسابقات قرار است شرکت کنیم. جام ملت‌ها در هر سطحی که باشد، جام ملت‌هاست. ما از همان ابتدا و با قدرت جهت دفاع از عنوان قهرمانی خود در آسیا در این مسابقات حضور خواهیم یافت. شما ببینید در حال حاضر صعود عراق به مرحله بعد این مسابقات مشخص نیست و نتایج عراق و دیگر تیم‌های مدعی باید برای ما درس عبرتی باشد. فوتسال آسیا در حال پیشرفت است و کشورهای آسیایی به خصوص شرق آسیا و حاشیه خلیج فارس در حال سرمایه‌گزاری در این رشته هستند.

وی همچنین در مورد تورنمنت کاسپین روسیه گفت: آن تورنمنت دیگر تمام شده و ما در این تورنمنت درس‌های خوبی گرفتیم. تورنمنت کاسپین تلنگری برای فوتسال ما بود که کادر فنی و بازیکنان نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرند. هر تیمی که در هر مرحله از جام ملت‌ها شرکت می‌کند از آمادگی کاملی برخوردار و مدعی است. بارها گفتم که امسال تیم ملی سالی پرکار و شلوغی دارد به خصوص در این 5 ماهه آخر سال که هم مقدماتی و هم قهرمانی جام ملت‌ها و انتخابی جام جهانی 2020 را در پیش است.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها