پاسخ جالب کلوپ به خبرنگار نروژی در رابطه با سولسشر

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، معتقد است که اوله گنار سولسشر برای خروج از بحران در منچستریونایتد، نیازی به توصیه او ندارد.

پاسخ جالب کلوپ به خبرنگار نروژی در رابطه با سولسشر

لیورپول روز یکشنبه در یک دیدار بسیار حساس مهمان منچستر یونایتد خواهد بود. شاگردان یورگن کلوپ هر هشت بازی ابتدایی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و با حداکثر امتیازات در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند. در سمت مقابل اما منچستر یونایتد شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند و تنها با ۹ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارد.


لیورپولی ها در حالی فردا به مصاف منچستر یونایتد می روند که آن ها باید روز چهارشنبه نیز در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف خنک بلژیک بروند. موضوعی که باعث شده یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، نسبت به تقویم لیگ برتر معترض شود.


او در این باره گفت:" ما شرایط بسیار سختی را سپری می کنیم و دائماً در حال پرواز هستیم. این موضوع که ما شرایط خوبی در جدول داریم و منچستر یونایتد نتوانسته عملکرد خوبی را از خود ارائه دهد و مشکلات زیادی دارد، دلیل بر این نخواهد بود که بازی های ما تا این حد فشرده شود. من همه این اتفاقات که گفته ام را به چشم دیده ام و فکر می‌کنم با توجه به این شرایط آن ها می ‌خواهند به منچستریونایتد کمک کنند. برنامه لیگ برتر به گونه‌ای است که گویی هواداران باشگاه منچستر یونایتد آن را نوشته ند. این موضوع شبیه یک جوک است."

کلوپ معتقد است که مصدومان منچستر یونایتد نباید باعث فریب بازیکنان شود. او بر این باور است که دیدار روز یکشنبه می تواند یک بازی حیات بخش برای اوله گنار سولسشر باشد. او در ادامه گفت:" به نظر من آن ها کاملا آماده هستند اما من فکر می کنم تیم های زیادی در حال حاضر وجود ندارند که دوست داشته باشند در مقابل ما قرار بگیرند. به نظر می رسد منچستر یونایتد تنها تیمی است که در حال حاضر مشتاق بازی مقابل ما است اما لازم است که لیورپول ثابت کند که این موضوع تنها یک سوء تفاهم است."


یورگن کلوپ در پایان در پاسخ به سوال یک خبرنگار نروژی مبنی بر اینکه با توجه به تجربه شرایط مشابه در روزهای ابتدایی حضور در آنفیلد، چه توصیه ای برای اوله گنار سولسشر در ادامه راهش دارد، پاسخ داد:" این غیر ممکن است که شما برای پرسیدن این سوال از نروژ به اینجا آمده باشید. سولسشر خودش ۱۵ سال در منچستر یونایتد بوده است و بهتر از هر کسی می داند که چگونه باید شرایط سخت خود در این تیم را تغییر دهد."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها