تمرینات ویژه سهراب در کلینیک هانوفر

مرادی زیر نظر پزشک دست به هالتر شد

مرادی زیر نظر پزشک دست به هالتر شد

مرادی زیر نظر پزشک دست به هالتر شد

سهراب مرادی وزنه بردار دسته ۹۶ کیلوگرم ایران برای انجام معاینات بیشتر روی کتف خود و شرکت در مسابقات گزینشی سوییس بامداد چهارشنبه راهی آلمان شد و پس از حضور در این کشور بلافاصله در کلینیک مجهز هانوفر حضور یافت.

پس انجام عمل جراحی روی کتف سهراب و پایان دوران نقاهت، قرار بر این شد که وی چند هفته بعد و در آستانه مسابقات سوییس ابتدا در آلمان حضور یافته و پس از یک ویزیت دوباره رهسپار سوئیس شود تا بعد از مدتها روی تخته برود و در نهایت سهراب بامداد چهارشنبه تهران را به مقصد آلمان ترک کرد.
نرادی به محض رسیدن به آلمان و شهر هانوفر در کلینیک مجهز این شهر توسط پزشک معالج معاینه دقیق شد و تمرینات ویژه برای ترمیم و بهبود کتف مصروم را زیر نظر پزشک انجام می‌دهد.
تمرینات قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک در هانوفر آلمان جهت رفع کامل مصدومیت و حضور در مسابقات سوئیس طی روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت و بعد سپری شدن پروسه کامل درمانی، سهراب به سوییس سفر خواهد کرد.
سهراب بعد از چند روز اقامت در آلمان و حضور در کلینیک هانوفر، برای حضور در مسابقات گزینشی سوییس راهی این کشور می‌شود.
مسابقات گزینشی و کسب سهمیه المپیک از دوم تا پنجم آبان به میزبانی سوئیس برگزار می‌شود که سومین مسابقه گزینشی سهراب مرادی خواهد بود که در شرایط کنونی با 1242 امتیاز در رده 66 رنکینگ دسته 96 کیلوگرم قرار دارد. مرادی برای کسب امتیازات لازم حتما باید در این مسابقه رکورد مجموع را به ثبت برساند.
سهراب مرادی به دلیل آسیب دیدگی‌هایی که داشت، نتوانست در رقابت‌های جهانی تایلند و انتخابی کسب سهمیه المپیک شرکت کند. قهرمان وزنه‌برداری المپیک کشورمان بعد از مسابقات سوئیس، باید برای 3 رویداد گزینشی دیگر آماده شود که قهرمانی 2020 آسیا و جام فجر ایران دو مسابقه پیش‌بینی شده دیگر برای وزنه زدن این وزنه‌بردار است.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها