برنز هادی پور و احمدی در تکواندو گرندپری صوفیه

آرمین هادی پور و سروش احمدی تکواندوکاران اوزان ۵۸- و ۶۸- کیلوگرم ایران به مدال برنز گرندپری بلغارستان رسیدند اما میرهاشم حسینی در سومین مبارزه به حریف کره ای باخت و حذف شد.

برنز هادی پور و احمدی در تکواندو گرندپری صوفیه

در جریان رقابت‌های روز نخست تکواندو گرندپری بلغارستان در صوفیه، آرمین هادی پور در وزن ۵۸- کیلوگرم، پس از استراحت در دور نخست، در نخستین گام "آدرین ویسنته" اسپانیایی (دارنده مدال برنز گرندپری 2019 و قهرمان اروپا 2018) را 24 بر 2 از پیش رو برداشت. وی در ادامه "میخائیل آرتامونوف" روس و قهرمان اروپا 2018 را با حساب 24 بر 4 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد اما در این مرحله به مصاف "تای هون کیم" از کره جنوبی دارنده برنز المپیک ریو 2016، قهرمان بازی های آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا 2018، قهرمان جهان 2017 رفت و در پایان با نتیجه 30 بر 17 شکست خورد و به مدال برنز رسید.

سروش احمدی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم ایران در دور نخست مقابل "دیلان چلاموتو" از فرانسه با نتیجه ۲۰ بر ۱۸ به برتری رسید و در دومین مبارزه نیز جائود آچاب از بلژیک را ۹ بر ۸ از پیش رو برداشت.احمدی در یک چهارم نهایی نیز با همین نتیجه از سد وائل عبدالرحمان از مصر گذشت و راهی نیمه نهایی شد اما در این مرحله برابر "دای هون لی" از کره جنوبی (برنز المپیک ریو 2016، طلا و برنز قهرمانی جهان 2017 و 2019، نقره و برنز گرندپری 2019، برنز گرنداسلم 2018، طلای بازی های آسیایی 2018) نتیجه را با حساب 44 بر 15 واگذار کرد و به مدال برنز رسید.


میرهاشم حسینی دیگر نماینده ایران در این وزن در اولین دیدار برابر "هروان منگیو" از کانادا با نتیجه قاطع ۴۸ بر ۱۸ به برتری رسید. وی در دومین مبارزه نیز مقابل کارل نیکولاس از آمریکا با نتیجه ۱۹ بر ۷ پیروز شد اما در سومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی برابر دای هون لی از کره جنوبی با نتیجه نزدیک ۳۷ بر ۳۵ در ثانیه های پایانی شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.


هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

این رقابت‌ها ۴G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و هم‌چنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها