عجیب‌ترین و وحشتناک‌ترین مرگ‌های جهان/ از همکلاسی خوشمزه تا خلال دندان مرگ آور

مرگ به دلایل مختلفی مانند بیماری، کهولت سن و حوادث رخ می دهد اما برخی از افراد به دلایل عجیب و وحشتناکی جان خود را از دست می دهند.

عجیب‌ترین و وحشتناک‌ترین مرگ‌های جهان/ از همکلاسی خوشمزه تا خلال دندان مرگ آور

دلایل مرگ متفاوت است و عوامل بسیاری مانند بیماری، کهولت سن و حوادث از جمله علل مرگ و میر به شمار می‌روند، اما برخی افراد به دلایل عجیب و وحشتناکی جان خود را از دست می‌دهند که در ادامه با چند نمونه از آن‌ها آشنا می شوید.

مرگ بر اثر پرخوری

پادشاه سوئدی به نام آدولف فردریک علاقه زیادی به غذا خوردن داشت، این پادشاه در سال ۱۷۷۱ میلادی در ۶۱ سالگی به دلیل مشکل هضم پس از خوردن یک وعده غذایی سنگین شامل خاویار، سوپ کلم پیچ، شاه ماهی نمک سود شده و یک دسر کیک چند طبقه از دنیا رفت. کیک مورد نظر با خمیر بادام و شیر درست شده بود ودر حقیقت براثر پرخوری دچار پارگی دیواره معده شد و درگذشت و به یک موضوع مضحک و خنده دار تا سال‌ها تبدیل شد.

همکلاسی خوشمزه

یک زن ۲۵ ساله هلندی در سال ۱۹۸۱به نام رنه هارت ولت که در شهر پاریس مشغول به تحصیل بود یرای صرف شام به منزل یکی از همکلاسی‌های ژاپنی خود به نام ایزی ساگاوا دعوت شد. وقتی او این دعوت را پذیرفت، هرگز تصورش را نمی‌کرد که شام آن شب، خود او خواهد بود. ایزی در خونسردی کامل رنه را کشت و گوشت بدنش را برای شام پخت و خورد. او مدتی بعد دستگیر شد، ولی به دلیل نامساعد بودن وضعیت جسمانی و بیماری روانی در دادگاه حضور نیافت و کمی بعد به کشورش ژاپن فرستاده شد. او پانزده ماه بعد، از زندان ژاپن آزاد شد!

مرده پیروز

فرانـک هایس معروف به جاکی اسب‌سوار معروفی بود که در مسابقات اسب‌سواری مختلفی شرکت کرده بود. او در آخرین مسابقه خود در سال ۱۹۵۳ دچار حمله قلبی شد و روی اسب از دنیا رفت، ولی اسب همچنان به دویدن ادامه داد و او اولین مرده پیروز میدان اسب‌سواری شد.

هواپیمای جنگی و مرگ نوجوان


یک هواپیمای جنگنده میگ ۲۳۰۰ که در آسمان کشور بلژیک پرواز می‌کرد، دچار مشکل شد. خلبان و دستیارش با چتر نجات از هواپیما پایین پریدند و جان خود را نجات دادند، ولی هواپیما که روی سیستم پرواز اتوماتیک تنظیم شده بود به پرواز خود ادامه داد و کمی جلو‌تر به زمین سقوط کرد و منجر به مرگ ی نوجوان بلژیکی شد.

خودکشی سیاستمدارانه

بود دویر در سال ۱۹۸۷ یک سیاستمدار جمهوری‌خواه بود که در یک مصاحبه تلویزیونی مطبوعاتی اقدام به خودکشی کرد. او که متوجه شده بود به خاطر افشای شرکت او در یک توطئه سیاسی محکوم به ۵۵ سال حبس می‌شود بلافاصله با یک هفت‌تیر به خودش شلیک کرد.

ترور با چتر

گئورگی مارکف، پناهنده بلغاری که سال‌ها با دولت‌های کمونیستی مخالف بود، در سال ۱۹۸۷ در ایستگاه اتوبوس پل واترلو در لندن مثل همیشه منتظر رسیدن اتوبوس بود که ناگهان درد و سوزشی در پای راستش احساس کرد. گویا نوک تیز چتر مرد عابری به پایش خورده بود. مارکف چیز زیادی از آن روز یادش نبود؛ فقط اینکه عابر به سرعت چترش را از زمین برداشت و سراسیمه عذرخواهی کرد و با یک حرکت سوار بر تاکسی از محل دور شد.

آن روز گذشت، اما چهار روز بعد مارکف بعد از یک دوره تب و لرز زیاد در ۴۹ سالگی مرد. بدن مارکف را کالبدشکافی کردند. نتیجه قابل حدس بود؛ یک قرص کوچک زیر پوست پای مرد بلغاری پیدا شد که نزدیک به دو میلی‌گرم سم رایسین داشت.

خلال‌دندان مرگ‌آور

شرود اندرسون نویسنده، در سال ۱۹۴۱ در یک مهمانی شرکت کرد. او پس از صرف غذا دندان هایش را با یک خلال دندان معمولی پاک می‌کرد که ناگهان خلال دندان به گلویش پرید و در اثر عفونت ناشی از خلال دندان از دنیا رفت.

تکه شمشیری که به درون مغز رفت

ولادمیر اسمیرنوف قهرمان شمشیربازی المپیک در اثر ضربه حریفش در مسابقه که منجر شد شمشیرش بشکند و به درون چشم ولادمیر برود، ۹ روز بعد مرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها