یارانه مهرماه عده‌ای دیگر نیز حذف شد/ ارسال پیامک حذف یارانه

واریز یارانه مهرماه نیز با حذف تعدادی از یارانه بگیران همراه بود.

یارانه مهرماه عده‌ای دیگر نیز حذف شد/ ارسال پیامک حذف یارانه

یارانه نقدی مهرماه در حالی شب گذشته به حساب یارانه بگیران واریز شد که اطلاعات دریافتی از مسئولان مربوطه نشان می‌دهد در این ماه نیز یارانه بخشی از افراد پردرآمد حذف شده است.

طبق روال تعیین شده برای حذف شدگان پیامک ارسال خواهد شد تا در صورت اعتراض بتوانند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و موضوع را مطرح کنند. بعد از اعلام اعتراض از آنها رضایت کتبی جهت بررسی حساب بانکی دریافت و گردش مالی به منظور بررسی بیشتر وضعیت حذف شدگان چک می شود. تعداد افراد حذف شده همراه با جزئیات قرار است طی روزهای آینده از سوی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی اطلاع رسانی شود.

این در حالی است که از شهریورماه سال جاری و بنابر تکلیف قانون بودجه مبنی بر حذف سه دهک بالای درآمدی از لیست یارانه بگیران، غربالگری در دستور کار قرار گرفت و در ماه گذشته یارانه حدود ۱۶۳ هزار خانوار که جمعیتی نزدیک به ۷۰۰ هزار نفر را در بر می گرفت حذف شد.

این روند قرار است تا پایان سال ادامه داشته باشد و یارانه افراد پردرآمد حذف شود، طبق برآورد دولت سه دهک بالای درآمدی حدود ۲۵ میلیون نفر هستند.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • نا تقد(موعتقد)
    0

    واقعا خجالت آوره هزینه سوریه عراق یمن لبنان فلسطین از جیب ما پرداخت میشه اونوقت خودمون باید سماغ بمکیم دولت خجالت بکش یک روز میرسه که دوباره انقلاب میشه و مردم به کسو نا کستون رحم نمیکنه زیاد طول نمیکشه

    نظرات شما -
    • مردم
      0

      موقع انتخابات از خجالت همشون درمیایم....وقتی نیومدیم پای صندوق اون موقع میفهمن مردم یعنی چی؟!

  • ملت
    0

    قطع کنید همه رو بریزید جیب خودتون به شما از شیر مادرهم حلال تره چون ملتی داریم که واقعا بی نظیرن چرا اینهمه میدان گازی پیدا میکنید یکش رو نمیفروشید خرج این ملت کنید چون جیب خودتون و بچه هاتون خیلی بلنده ؟

  • مهدی
    0

    اقا من بیچاره که کلا یه ماشین پژو دارم ۷ نفر با این میچرخیم و مستاجر باید یارانم حذف بشه .پس اینهمه که مدیرا دزدی میکنن چی..... خدا لعنت کنه که با این همه تحصیلات منتظر یارانه ۴۵ تومنی هستیم

  • یزدان
    0

    رقم رایانه آنقدر بی ارزش شده که واقعا حیرت انگیزه چرا این قشر بالای جامعه اینقدر بهش حساس شدن. گویا تظاهر به گدایی ارزش شده و این بارزترین دستاورد انقلابه.

  • رضا
    0

    بابا خجالت بکشید با این چهل و پنج هزارتومان چقدر تحقیر میکنید مردمو از جیب بابا تون نمیدید حق ملته

  • مردم
    0

    هرچی هم از مردم میخورن بازهم سیرمونی ندارن ...امیدوارم با مرگ از خوردن سیر بشید

  • سیدعلی
    0

    دولت ها یک دست کوتاه دارند ویک دست بلند.. دست بلندآنها به همه جا میرسد و برای گرفتن ازمردم است و دست کوتاه آنها برای بخشیدن است که به نزدیکان خودشان اختصاص دارد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها