کلوپ: فقط منچستر دوست دارد برابر ما قرار بگیرد

یورگن کلوپ معتقد است بازی برابر لیورپول برای منچستری ها بهترین موقعیت ممکن برای بازگشت به رقابت ها محسوب می شود.

کلوپ: فقط منچستر دوست دارد برابر ما قرار بگیرد

یکشنبه در اولدترافورد دیدار حساسی منچستریونایتد و لیورپول برگزار خواهد شد. دربی انگلیس که تحت هر شرایطی حساسیت های خاص خود را دارد. شرایط دو تیم کاملا متفاوت است. لیورپول با کسب هشت برد متوالی و 24 امتیاز در صدر لیگ برتر است ولی یونایتد با 9 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد.

لیورپول در یازده بازی متوالی خودر در اولدترافورد موفق به کسب پیروزی نشده و آمار یورگن کلوپ سرمربی این تیم در مصاف با شیاطین سرخ نیز جالب نیست. فصل گذشته لیورپول در آنفیلد 3-1 بر منچستر پیروز شد و بازی برگشت دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

یورگن کلوپ در نشست خبری بازی با منچستریونایتد گفت:« فکر نمی کنم تیم های زیادی در دنیا باشند که بخواهند در حال حاضر برابر لیورپول قرار بگیرند. شاید فقط منچستریونایتد چنین علاقه ای دارد. این بازی می تواند برای آنها که فعلا شرایط خوبی ندارند، یک سکوی پرتاب باشد. آنها می گویند ما برای شان بهترین حریف ممکن هستیم ولی باید کاری کنیم که نظرشان عوض شود. ما در ورزشگاه خودمان از اتمسفری که هواداران ایجاد می کنند، نهایت استفاده را می بریم و فوق العاده موثر است و می دانم که از این حیث اولدترافورد نیز برای یونایتد شرایط بدی ندارد.»

کلوپ در مورد شانس پیروزی تیمش گفت:« من پیش از هیچ دیداری از برد مطمئن نیستم ولی همیشه سعی می کنم خوشبین باشم و برای تیمم شانس برد قائل باشیم. اینکه در سال های اخیر نتوانسته ایم در زمین یونایتد نتایج خوبی کسب کنیم، خیلی مهم نیست. در چنین دیدارهایی تاریخ خیلی اهمیت ندارد.»

وضعیت مصدومان:« نمی توانم به صورت قطعی حضور آلیسون، محمد صلاح و ماتیپ را تایید کند. باید ببنیم شرایط شان در تمرین چگونه خواهد بود. آلیسون الان هیچ مشکلی ندارد و صلاح و ماتیپ هم در دو جلسه تمرینی اخیر شرکت کردند و باید ببینیم در دو جلسه باقی مانده وضعیت چگونه می شود. تا الان همه چیز خوب بوده اما هنوز دو جلسه تمرینی باقی مانده و ما تصمیمی در مورد ترکیب نگرفتیم. خبر خوب این است که بازیکنان بدون مصدومیت از بازی های ملی بازگشتند»

کلوپ در مورد کنایه اسکای اسپورتس به منچستر که در تیم منتخب دو تیم، یازده بازیکن لیورپول را قرارداده است، گفت:« منچستریونایتد از نظر ما تیمی بزرگ است و به این مسائل توجهی نداریم. ما برابر یک تیم بزرگ به میدان خواهیم رفت نه یونایتدی که آنها تعریف کرده اند. خنده دار است؛ انگار ما در سیرک نشسته ایم و نمایش یک دلقک را تماشا می کنیم.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها