پایان کار پاراتیراندازان ایران با ۲مدال نقره جهان و کسب یک سهمیه پارالمپیک

پرونده رقابتهای پاراتیراندازی قهرمانی جهان که در سیدنی استرالیا در حال برگزاری است، با کسب ۲ مدال نقره و یک سهمیه پارالمپیک توکیو توسط تیراندازان ایران بسته شد.

پایان کار پاراتیراندازان ایران با ۲مدال نقره جهان و کسب یک سهمیه پارالمپیک

در هفتمین و آخرین روز از رقابتهای پاراتیراندازی قهرمانی جهان ‌که در سیدنی استرالیا در حال برگزاری است، مهدی زمانی و سیدمحمدرضا میرشفیعی در مرحله مقدماتی تپانچه ۱۰ متر بادی به رقابت با حریفان پرادختند. در این مرحله، زمانی با ثبت رکورد ۵۵۶ در رده نوزدهم قرار گرفت و از راهیابی به فینال بازماند.

همچنین میرشفیعی دیگر نماینده ایران در تپانچه بادی ۱۰ متر مردان با رکورد ۵۳۶ و ایستادن در جایگاه چهل و نهم به فینال نرسید.

به این ترتیب ملی پوشان ایران با کسب یک مدال نقره توسط ساره جوانمردی و یک نقره در میکس توسط ساره جوانمردی و مهدی زمانی و یک سهمیه مستقیم پارالمپیک در تفنگ بادی ده متر ایستاده‌ی کلاس SH1 زنان توسط رقیه شجاعی به کار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان پایان دادند.

مسابقات قهرمانی جهان استرالیا با شرکت ۲۸۳ پاراتیرانداز از ۵۵ کشور از ۱۹ مهر آغاز شده بود و امروز ۲۶ مهر ماه به پایان رسید. در این دوره از رقابت‌ها ۵۳ سهمیه‌ی پارالمپیک توزیع می شد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها