حرف‌های عجیب پیشکسوت پرسپولیس علیه کالدرون

در حالی‌که این روزها پرسپولیس بیش از همیشه نیاز به حمایت دارد، یکی از پیشکسوتان پرسپولیس حرف‌های عجیبی علیه او بر زبان آورد.

حرف‌های عجیب پیشکسوت پرسپولیس علیه کالدرون

پرسپولیس با کالدرون وارد دوران پسابرانکو شده و مشخصا تیمی که در سه فصل اخیر، اکثر قریب به اتفاق جام‌ها را درو کرده، ۷ بار قهرمان شده و به فینال آسیا رسیده، نیاز با زمان دارد تا با شرایط جدید سرمربی تازه‌وارد هماهنگ شود.

پرسپولیس با کالدرون برخلاف استقلال توانسته لیگ را نسبتا بهتر شروع کند و گرچه در مصاف با سه حریف مدعی شکست خورده اما با ۹ امتیاز (که سه امتیاز آن حاصل پیروزی در دربی است) توانسته در جمع مدعیان لیگ برتر قرار گیرد.

نباید فراموش کرد که پرسپولیس در ۶ هفته نخست لیگ برتر، انواع و اقسام فشارها را تحمل کرده، با سخت‌ترین قرعه ممکن روبه‌رو بوده و تازه از این هفته نسبتا بازی‌های ساده‌تری در پیش دارد.

در چنین شرایطی پیشکسوتان پرسپولیس وظیفه دارند از تیم سابق خود حمایت کنند، اما حمید درخشان دوباره ترجیح داده بر ساز مخالف بکوبد و با صحبت‌هایش، کالدرون را تحت فشار قرار دهد.

صحبت‌های حمید آقای درخشان با کارنامه تیره و تار در عرصه مربی‌گری را می‌خوانیم:

"اینکه بخواهیم در روند فعلی نتیجه گیری پرسپولیس بازیکنان را متهم کنیم کار اشتباهی است. آنها رفتار اشتباهی نداشتند و در زمین مسابقه به دستورات تاکتیکی مربی خود گوش می دهند.
مربی باید به بازیکن آگاهی فنی بدهد تا بتواند از آنها در پست های تخصصی استفاده کند.
اگر پرسپولیس با این وضعیت نمی تواند، نتیجه بگیرد به بی تدبیری کادرفنی باز می گردد."

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها