تجاوز مربی شنا به دختر ۲۱ ساله در استخر خصوصی / گفته بود مرا به المپیک می‌فرستد

دختری ۲۱ ساله توسط مربی شنا مورد تجاوز قرار گرفت.

تجاوز مربی شنا به دختر ۲۱ ساله در استخر خصوصی / گفته بود مرا به المپیک می‌فرستد

پلیس ایالت اوهایو آمریکا در پی تعقیب و گریز مربی شنا بانوانی است که دختر 21 ساله ای را از سن 16 سالگی تاکنون مورد آزار و اذیت قرار داده است.

ویلیام بوهونی که مربی بسیار قهاری در زمینه شنا است قربانی 16 ساله را اولین بار زمانی که قصد یادگیری پرش از روی دایو داشت مورد تجاوز قرار داد و تاکنون که وی 21 ساله شده است به عنوان معشوقه اجباری او مربی هوسباز را تمکین می‌کرد.

به گفته النا، مربی متجاوز در ابتدا او را به بهانه یادگیری بهتر پرش از روی دایو در استخر خصوصی مورد دست درازی قرار داد و بعدها با بهانه قبولی در المپیک و مدال طلا او را وادار به همخوابی کرد.

بر اساس گزارش پلیس، قربانی در اولین هفته دیدارش با مربی مورد دست درازی قرار گرفت و بعد با تهدید به شکست در المپیک و تخریب شدن آینده اش در رشته مورد شنا او را وادار کرد که به مدت 5 سال به عنوان همخواب او و گاهی دوستانش در هرمکان باشد.

گفتنی است که مرد متجاوز زمانی که متوجه شکایت النا از او شد با تعطیل کردن استخر از شهر خارج و متواری شد و پلیس از طریق عکس های متهم و انتشار در رسانه ها درپی تعقیب و گریز او است.

منبع: رکنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • کاربر ناشناس
    0

    حالا برو المپیک

  • ایرانی
    0

    ما مربی قرانمون تجاوز میکنه . اونا مربی شناشون.

    نظرات شما -
    • آتش سخنگو
      0

      متاسفم برای این فکرتون یک مربی قران هرگز... نمیکنه تهمت زدن یکی از گناهان کبیره است اینها مگه چشم و دلشون سیر نبود پس چرا باز هم قربانی ... اونم از جنس زن

  • .
    0

    به خاطر همین هاست که هیچ کس پیشرفت نمی کنه

  • Mohamad
    0

    اونجا مربیا به شاگردان تجاوز می‌کنند اینجا ما به مربیا

  • hamid
    0

    خوب یه دختره ۲۱ ساله با لباس شنا! پیش یه مربی مرد اون هم تو استخر خصوصی!!! معلومه دیگه چی میشه.

  • کوروش
    0

    علابرکت ا...

  • مهدی.اخرزمان.شماره.کارت.6037701516406516
    0

    سلام.به.امت.مهدی.اخرزمان.هستم.میخاهم.بیایم.تهران.پول.ندارم.شماره.گارت.6037701516406516.به.من.پول.بدهید.بهااللا.برسید..جدی.جدی.دل.خوشی.من.مهدی.کلید.رمز.مهشوق.ومهبود.است.به.خدا.سوگند.تمام.خلاس.وبس.تمام.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها