اولین همکار داخلی آمدنیوز لو رفت / پای موسس سایت عماریون درمیان است

«محمد حسین رستمی» جوان 34 ساله‌ای با هیبت کاملا حزب‌اللهی بود که چندی قبل خبر بازداشت شوک آورش به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی رسانه ای شد.

اولین همکار داخلی آمدنیوز لو رفت / پای موسس سایت عماریون درمیان است

محمد حسین رستمی فردی است که در اولین اعترافات روح الله زم، مکالماتش با مدیر آمدنیوز پخش شد که در حال طلب کردن پول برای اخباری است که برای زم ارسال کرده است. رستمی اما هویت جالبی دارد که مرور آن می تواند بسیار درس آموز باشد.

«محمد حسین رستمی» جوان 34 ساله‌ای با هیبت کاملا حزب‌اللهی بود که چندی قبل خبر بازداشت شوک آورش به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی رسانه ای شد.

رستمی بزرگ‌شده شهرری است و با تاسیس وب‌سایت «‌عماریون» در فضای رسانه ای شناخته شد. وی در مصاحبه‌ای با روزنامه شرق پیرامون هدف تاسیس وبسایت عماریون گفته بود: «رسالت اصلی خود را در مبارزه با شیطان بزرگ آمریکای جهان‌خوار می‌دانیم».

به گفته خودش کار رسانه‌ای را از 14سالگی آغاز کرده است و البته تعریفش از کار رسانه ای به افشاگری خلاصه می شود! از «جریان انحرافی» تا «ظریف» سوژه های افشاگری وب سایت عماریون به مدیریت رستمی بود. افشاگری های تند و تیزی که بسیاری از آنها خلاف واقع بود.

ماجرای شایعه دروغین درباره جاسوس بودن همسر دوم ظریف!

رستمی چندی قبل با انتشار یک عکس جعلی مدعی شده بود که همسر دوم ظریف به جرم جاسوسی بازداشت شده است. خبری که به سرعت در فضای مجازی پیچید و البته مشخص شد که نه زن دومی در کار است و نه اتهام جاسوسی مطرح شده است.

محمد حسین رستمی؛ اولین همکار داخلی آمدنیوز کیست؟

افشاگری های متعدد درباره مشایی و جریان انحرافی

رستمی که ظاهرا بین احمدی نژاد و مشایی تفکیک قائل بود و اخبار و پرونده های متعددی در مورد مشایی منتشر کرده بود. می‌گوید چون اسناد دقیق داشتم هیچ وقت از من شکایت نکردند اما بعدا ارتباطاتش با برخی افراد منتسب به جریان انحرافی سوال برانگیز شد.

وی که در سال 96 چند مدتی به جبهه های سوریه رفته بود، ناگهان به جرم جاسوسی برای رژیم صهیونیستی بازداشت شد.

در آن زمان آمد نیوز درباره رستمی نوشت: «او با اتهامات واهی به هشت سال زندان محکوم شده است. و به خاطر پیگیری یکی از سرداران ارشد سپاه پاسداران به زندان افتاده است. رستمی در پی نزاع‌های متعدد درون قدرت در جمهوری اسلامی و قربانی کردن نیروهای بی‌حاشیه و خدوم در ساختار حاکمیت توسط سرداران و نیروهای ارشد امنیتی ایران بازداشت شده است».

حالا مشخص شده است که وی از همدستان روح الله زم بوده است. ارتباطی که مانند جاسوسی برای موساد هیچ سنخیتی با ظاهر سازی های محمدحسن رستمی ندارد!

هنوز مشخص نیست که وی از ابتدا هویت واقعی خود را پنهان می‌کرده و یا در مرور زمان دچار تغییر شده است.موضوعی که واکاوی آن می تواند خطر نفوذ و ظاهرگرایی را به خوبی نشان دهد.

منبع: فارس

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 23
  • اکبر
    0

    هر چی خوردیم از خودی بود اونم چه خودیهایی با یه من ریش و جای مهر روی پیشانی ..‌لعنت بهت روزگار

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      اینها افرادی هستند که از منافق هم بدتر میباشند.

    • کاربر ناشناس
      0

      دفعه قبل هم که گرفته بودنش گفت غلط کردم ولش کردن رفت امد نیوز راه انداخت مشکل از ماست یا اونا؟

    • طرفدار
      0

      مقصر اینا نیستن. ادم دو شخصیتی و دنیادوست و حیله گر خداوند زیاد آفریده.اما..... مقصر اصلی روحانیت اند که از اول انقلاب تا حالا بنا را بر «ظاهرگرایی» و «مجیزگویی» گذاشتند. هیچ تعارفی نباید کرد که روحانیت جماعت از ادم تعظیم گر و خوشگل محاسن خوشش می اید. همین حالا که بسیاری از مداحان جاسوس ارسراییل و مدعیان بصیرت و عماریون رسوا میشوند، باز فردا از مقامات می شنوی که «جوانهای حزب الهی بییند پای کار»!!!!! منظورشان هم همین ریشو و چفیه داران است، ولو نفوذی باشند.

    • امیر
      0

      یک کمی صبر کن داداشی, در مقابل این حزب اللهی نما اینقدر اسم بی نماز و غیر حزب اللهی و بی ریش و ریشه و بی حجاب و کراواتی هم تو این ماجرا رو بشه که اون سرش ناپیدا. جوجه رو آخر پاییز می شمارن

  • ناصر
    0

    سلام این افراد اگر نبودند الان جامعه ما خیلی از مشگلات اقتصادی امروز رو نداشت.

  • کاربر ناشناس
    0

    کارمون در اومد نون و اب مون شد زم زم گفت زم نگفت (اقا جان همه میدونن )

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      تاریخ معلم انسان هاست از اصول گرایان قدرت طلب واصلاح طلب بان ساده لوح بترسید که هردو انان عامل دشمنن برای تفرقه وضربه زدن به بنیان شیعه

  • فرهادابراری
    0

    ب نظرم اینا اگه گناهشون صابت شده.باید بیارن.درملاع عام اعدام کنن.تادرس بشه.برای وسسه.شوندگان .چه درداخل نظام.وچه بیرونش.

  • مهدی
    0

    اینشاالله درست میشه مرگ بر امریکا

  • ناشناس
    0

    خاکبرسرش

  • احسان
    0

    داد مظلومانی مثل ظریف (که خیانتکاران به آنها انگ میزنند) را خداوند و روزگار آخرش می ستاند. باید مسئولین ارشد نظام عبرت بگیرند و بساط این بصیرت و عماری و جهادی را جمع کنند. نمی گویم سوسولها و بی نمازها بیایند. ولی اقلا میدان را به مردهایی بدهند مثل ظریف ، مثل دکتر صالحی، مثل دکتر فتاح، مثل ناطق نوری، مثل جهانگیری، ....

    نظرات شما -
    • یاسین
      0

      جهانگیری..... به به.. یه حرف راست تو عمرش زده....

    • پچ
      0

      خیلی حالیته بابا

  • ناشناس
    0

    این تازه اولشه. خدا می دونه که بعد از این, نقاب از چهره چه خائنینی برداشته بشه و چه کسایی از صدر به زیر بیان. منشا بیشتر مشکلات این مملکت نفوذی ها و خیانتها و کارشکنی های اوناست. دم سپاه گرم

  • فهيمه
    0

    شايد اينم جزو تله ها بوده براي شكار زم ولي خدا عاقبت همه مون رو به خير كنه

  • نظری
    0

    عماری آمدی پیوندتان مبارک!

  • کریمی
    0

    بترسید از سف اولیها که هر چه می کشیم از دست این زبان درازهایی است که گرگند اما در لباسه بره ظاهر انقلابی چنان با جان ناموس مردم بازی می کنند که مو لازی درزش نمی رود خدا می داند چه خونهایی از دست این آدمها بناحق ریخته شد خدا قوت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خسته نباشید آرزوی سلامت برای یکا یک شما داریم

    نظرات شما -
    • 113
      0

      صف اولی ها همه جا بد نیستند

  • عماری اصل
    0

    رئیس بصیرت بصیرت ها انحرافی از آب درآمد. رئیس عماریون جاسوسه، رئیس این گروه های به اصطلاح جهادی چی از آب دربیاد خدا میدونه. البته بازهم خواهیم شنید که آقای جنتی بگوید: من از این دولتمردان ناامید شده ام، جوانهای حزب الهی بیایند روی کار!!!

  • سید علی
    0

    هرکه داغش بیش مزدش بیشتر... تا وقتی ریاکاران و مجیزگویان حکومتی سله و انعام بگیرند وضع همین است... انقلاب کردیم که اسلامی شویم اما متاسفانه تنها چیزی که نشدیم اسلامی بود،چون هرچه خوردیم از روحانیت و معمم ها بود هرچه بلا برسرمان آمدازکسانی بود که خود را همه کاره خدا ،دین و مردم بر روی زمین میدانند... مارا به آخرت حواله میدهند و خود دنیا را بلعیده اند... دین و ایمان و اعتقادمردم را نشانه گرفتند و بدتر آنکه حضرات مراجع هم یا تطمیع شدند و یا سکوت پیشه کردند... مثلث زرو زور و تزویر کشور را به ویرانی کشانده وقت آن است طبق فرمایش رهبر گرامی مردم ازحق خود دفاع کنند

    نظرات شما -
    • 110
      0

      نه اینقدر تند برو ونه بی خیالی طی کن فقط بصیرت داشته باش خداوند فحاش را دوست ندارد

  • حیدر ساوی
    0

    تاعلمدار حقیقت هست سیدعلی خوفی از هیچ کجروی و انحراف نباید داشت، از این بازداشتها زیاد خواهد بود چون دشمن تلاش خود را می کند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها