بازگشت ستاره بارسا منتفی است

باشگاه بارسلونا شایعه بازگشت فیلیپه کوتینیو به نوکمپ در پایان فصل جاری را رد کرده است.

بازگشت ستاره بارسا منتفی است

کوتینیو بعد از سپری کردن فصلی ناامیدکننده، در تابستان سال جاری آبی‌و‌اناری‌ها را ترک کرد و با قراردادی یک ساله به‌عنوان بازیکن قرضی به بایرن مونیخ پیوست. شروع کوتینیو در بایرن مونیخ امیدوارکننده بوده است و دارد به روز‌های اوجش برمی‌گردد. همین موضوع سبب شد که گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال دست به کار شدن بارسلونا برای برگرداندن او به نوکمپ منتشر شود که طبق ادعای نشریه آاِس این موضوع منتفی است.

بایرن مونیخ طبق قراردادی که تابستان امسال با کوتینیو منعقد کرد، این گزینه را دارد که با پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو در پایان این فصل، او را به صورت قطعی از بارسلونا خریداری کند، اما طبق ادعای نشریه چاپ مادرید، بایرن مونیخ حتی اگر نخواهد از این بند استفاده کند، بارسلونا باز هم او را به نوکمپ برنخواهد گرداند و برنامه‌اش این است که او را در تابستان سال آینده بفروشد.

کوتینیو در فصل جاری بوندس‌لیگا هشت بار برای بایرن مونیخ به میدان رفته است و در این بازی‌ها دو گل زده و سه پاس گل داده است. با توجه به رابطه خوب میان مدیران بایرن مونیخ و بارسلونا، این احتمال وجود دارد که باواریایی‌ها برای نگه داشتن ملی‌پوش فوتبال برزیل در آلیانتس آره‌نا تلاش کنند. در همین حال برخی منابع اعلام کرده‌اند که بایرن در صورتی که بتواند از بارسلونا تخفیف بگیرد، در تابستان سال ۲۰۲۰ برای خرید قطعی کوتینیو اقدام خواهد کرد. ظاهراً بارسایی‌ها امیدوارند که حتی در صورت بی‌میلی بایرن مونیخ برای خرید قطعی کوتینیو، او را به صورت قطعی به یک باشگاه در لیگ برتر انگلیس بفروشند.

منبع: خبرورزشی

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها