روح‌الله زم را 'دستگاه اطلاعاتی عراق بازداشت کرد و تحویل ایران داد'

منبعی آگاه در دولت عراق گفت: روح‌الله زم را دستگاه اطلاعاتی عراق بازداشت کرده و تحویل ایران داده است.

روح‌الله زم را 'دستگاه اطلاعاتی عراق بازداشت کرد و تحویل ایران داد'

منبعی آگاه در دولت عراق به بی‌بی‌سی فارسی گفت روح‌الله زم را دستگاه اطلاعاتی عراق بازداشت کرده و تحویل ایران داده است.

این منبع گفت آقای زم بیش از یک روز در بازداشت دستگاه اطلاعاتی عراق بود و سپس مطابق موافقتنامه استرداد مجرمین به ایران تحویل داده شد.

روح‌الله زم از گردانندگان کانال تلگرامی پرطرفدار آمدنیوز بود. سپاه پاسداران روز دوشنبه اعلام کرد آقای زم را "طی یک عملیات پیچیده" و با "فریب اطلاعاتی" بازداشت کرده است.

آقای زم در فرانسه پناهنده سیاسی بود. او با پروازی که در امان، پایتخت اردن توقف داشت، راهی فرودگاه بین‌المللی بغداد شد. اطلاعات بلیت او حاکی از آن است که او روز شنبه به عراق رسید.

مهسا رازانی، همسر روح‌الله زم، گفته است که پس از ورود همسرش به عراق به مدت یک روز از او بی خبر بود و پس از آن تماسی تلفنی با آقای زم داشت که در آن او عادی صحبت نمی‌کرد.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • Ali
    0

    سلام. روح الله آدم عوضی است که این شخصی اگر کمبود ریاست طلبی و بلند پروازی خیلی دوست داشت هرچه دهن این بشر میآمد به دوغ آشکار به رژیم جمهوری اسلامی ایران می گفت بجای این که این همه تو کشورمان آزادی داریم را داریم را به دنیا تعریف بکنی همه را انکار میکرد که کشور بیگانه را با حروف های دروغین روح الله بیان میکرد باید اعدام بشه چون به پشت سر رهبر معظم انقلاب خیلی حرف های زده باید اعدام شود

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      پاینده باد ایران

  • کیوان
    0

    روح الله زم عنصر بسیار مفیدی برای نظام هست چون سوراخهای عملیاتی ایران رو مثل یه هکر اشکار کرده و اون عملیاتی که اطلاعاتش دست روح الله زم هست ، صددرصد پیش از اون در دست همه سرویسهای اطلاعاتی حتی ضعیف بوده و هست ....پس روح الله زم قهرمانه چون سوراخهای عملیاتی تون رو وقتی جار میزنه یعنی یه موش تو سیستمتون داره جولون میده ....این خپل هم توانایی اشکارگری درزهای شما رو داشت و هم زود فریب میخورد و خبر فیک هم میذاشت ....حقوقش رو هم که سرویسهای بیگانه میدادند ، پس چرا از این خر بی صاحب بیشترین بهره رو نمیبرین?

  • کاربر ناشناس
    0

    پس این همه بزرگ نمایی از طرف سپاه چی بود این عملیات پیچیده همین بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها