پیمان حسینی در بین ۱۰ اسطوره فوتبال ساحلی

مجله معروف فرانس فوتبال در شماره جدید خود در روز سه‌شنبه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را جز ۱۰ اسطوره برتر تاریخ فوتبال ساحلی جهان معرفی کرد.

پیمان حسینی در بین ۱۰ اسطوره فوتبال ساحلی

در بخشی از گزارش مجله فرانس فوتبال با تیتر "۱۰ اسـطوره فوتبال سـاحلی" آمده است: در فوتبال، ستاره‌ها همیشه در زمین چمن نیستند بلکه ستاره‌هایی هم هستند که روی ماسه بازی می‌کنند. در فاصله یک ماه مانده به رقابتهای جهانی این رشــته، روی ســتاره‌های تاریخ فوتبال ســاحلی تمرکز و آنها معرفی شده‌اند

این مجله در ادامه به معرفی ۱۰ بازیکن برتر تاریخ این رشته پرداخته و از آن‌ها به عنوان اسطوره فوتبال ساحلی یاد کرده است. ژوائو ویکتور از پرتغال، نِنم از برزیل، رومیرو امارلی از اســپانیا، اریک کانتونا از فرانسه، جونیور از برزیل، دیان استانکوویچ از سوییس، هیمانــو تائیارویی از هائیتی، الســاندرو التوبلی از ایتالیــا، پیمان حســینی از ایران و ایلیــا لئونوف از روســیه، بازیکنانی هســتند که فرانس فوتبال به اختصار اطلاعاتی درباره‌شان منتشر کرده است.

فرانس فوتبال درباره پیمان حسـینی در این گزارش نوشته است:
تم فوتبال سـاحلی ایران در سال‌های اخیر در رده بین‌المللی پیشرفت قابل توجهی داشته و یکی از دلایل مهم چنین پیشرفتی را باید پیمان حسینی دانســت. دروازه‌بان تیم ملی ایــران به عنوان یکی از بهترین بازیکنان در پســت خودش در نظر گرفته می‌شود و واکنش‌های او درون دروازه، در اینترنت دست به دست چرخیده است. از سال ۲۰۱۴، سالی که نام او به صورت جدی در فوتبال ساحلی بر سر زبان افتاد تا همین روزها، پیشــرفت این دروازه‌بان فوقالعاده و چشــمگیر بوده اســت. او آنقدر درخشــید که سرانجام در سال ۲۰۱۷ به عنوان بهترین دروازه‌بان دنیا در این رشــته از ســوی فیفا انتخاب شــد. آن سال، همان سالی بود که ایران عملکرد زیبایی در رقابت‌های جام جهانی داشت و توانست به عنوان سومی دنیا برسد. البته که با وجود ستاره‌هایی مثل پیمان حســینی در آن رقابت‌ها، مشــخص شد که آن عنوان ســومی اتفاقی نبوده است.

منبع: سایت رسمی فدراسیون فوتبال

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها