دستگیری سارقان زیورآلات در مشهد

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی سارقانی که اقدام به سرقت زیورآلات از گاوصندوق منزلی کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری سارقان زیورآلات در مشهد

به گزارش مشهد فوری ، سرپرست پلیس آگاهی خراسان رضوی ، در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی‌بر سرقت از گاوصندوق منزلش، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ جواد شفیع‌زاده، اظهار کرد: ‌با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم مسؤول رسیدگی به پرونده شدند.

وی گفت: کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی به فردی کلیدساز مشکوک و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده دستگیر و در بازجویی‌های انجام‌شده متهم اذعان داشت که فردی به در مغازه وی مراجعه و طی درخواستی مبنی‌بر اینکه کلید گاوصندوقش مفقودشده تقاضای بازکردن گاوصندوق را کرد و من به همراه وی به منزل مورد نظر رفتم و نامبرده پس از بازکردن در منزل با کلید و جلب اعتماد بنده، ‌اقدام به بازکردن گاوصندوق کردم.

شفیع‌زاده بیان کرد: با توجه به اظهارات متهم دستگیرشده، بلافاصله متهم دیگر نیز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش مقداری از زیورآلات مسروقه کشف و متهم در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده صراحتاً به بزه انتسابی اعتراف و بیان داشت مابقی‌اموال را به فردی مال‌خر فروخته است.

سرپرست پلیس آگاهی خراسان رضوی با اشاره به دستگیری مال‌خر موردنظر و کشف مابقی زیورآلات سرقت‌شده به ارزش 4 میلیارد ریال، گفت: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

شفیع‌زاده در خاتمه خطاب به تمامی افرادی که در حرفه کلیدسازی مشغولند، تاکید کرد: با توجه به پرونده مطرح شده و اینکه سارقان با داشتن کلیدهایی خاص یا اینکه از سرقت‌های قبلی به کلیدهای منزل دسترسی می‌یابند،‌ می‌بایست قبل از هرگونه اقدامی با احراز هویت فرد مراجعه‌کننده و همچنین تحقیقات محلی از مالک‌بودن فرد مطمئن شوند.

منبع: ایسنا

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها