اوزیل و رد شایعات جدایی از آرسنال

مسوت اوزیل شایعات درباره جدایی‌اش از آرسنال را تکذیب کرد و گفت دست‌کم تا سال 2021 در این تیم خواهد ماند.

اوزیل و رد شایعات جدایی از آرسنال

مسوت اوزیل درحالیکه اخیرا شایعات زیادی درباره احتمال جدایی قریب‌الوقوعش از آرسنال به گوش می‌رسید این شایعات را به قوت تکذیب کرده و از امیریتس به عنوان خانه خود یاد کرده و می‌گوید به قراردادش با آرسنال که تا سال 2021 مهلت دارد پایبند خواهد بود.

اوزیل که یکی از مشهورترین بازیکنان جذب شده توسط آرسنال در تاریخ اخیر این تیم است در دوران اونای امری کمتر از آنچه انتظار می‌رفت به بازی گرفته شده. این موضوع به شایعاتی دامن زده بود مبنی بر اینکه آرسنال قصد دارد با فروش اوزیل به همکاری با او پایان دهد و اوزیل هم به جدایی از توپچی‌ها راضی است.

اما ستاره آلمانی ترک‌تبار آرسنال با رد این شایعات گفت:" نه، من تا تابستان 2021 با آرسنال قرارداد دارم و تا آن زمان در این باشگاه خواهم ماند".

اوزیل در ادامه گفت:" وقتی با باشگاه قرارداد جدید امضا کردم درباره آن به دقت فکر کردم و می‌توانم بگویم آن تصمیم یکی از مهمترین تصمیم‌های دوران فوتبالی‌ام بود. نمی‌خواستم فقط یکی دو سال دیگر در آرسنال بمانم بلکه قصدم این بود که آینده‌ام را به آرسنال گره بزنم و باشگاه هم از من همین را می‌خواست".

ستاره آلمانی آرسنال همچنین گفت:" دورانهای سخت مثل این روزها همیشه پیش می‌آید ولی دلیل نمی‌شود که آدم همه چیز را بگذارد و فرار کند. من که اهل این کار نیستم. من دست‌کم تا سال 2021 اینجا هستم".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها